Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект уроку №13

Затверджую

Керівник практики_____________________

 

фізичної культури у 7-А, 7 - Б класі

Тема: Волейбол

Завдання: 1. Удосконалювати техніку виконання верхньої та нижньої прямої подачі.

2.Вдосконалювати прийом та передачу м’яча зверху та знизу двома руками. 3. Сприяти розвитку сили, швидкісно – силових якостей,спритності.

4. Виховувати інтерес і прагнення до фізичного вдосконалення.

Дата проведення:30.01.13.

Місце проведення: Cпортивний зал.

Інвентар: Волейбольні м’ячі,сітка волейбольна,свисток.

 

Частина уроку Зміст уроку Дозування Організаційно – методичні вказівки
Підготовча (10-12хв.) 1. Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці 1 хв. Звернути увагу на охайність дітей, наявність спортивної форми.
2.Стройові вправи: повороти на місці ліворуч, праворуч, кругом 30 с. Чітке виконання стройових команд
3.Ходьба: - звичайна в обхід спортзалу   30 с.  
4.Біг: -звичайний; -приставним кроком лівим боком; -приставним кроком правим боком; -спиною вперед; - із закиданням гомілок; - із високим підніманням колін; -звичайний; 1 -2 хв. Дистанція два кроки
5.Ходьба: - на п’ятах ; - на носках; - на зовнішньому боці стопи; - на внутрішньому боці стопи; - у присіді; стрибки в присіді . 1 – 2 хв. Руки за головою, спина рівно   Руки на колінах
6.Перешикування із колони по одному в колону по три. 30 с.  
7.Загально – розвиваючі вправи на місці: 5 – 7 хв.  
1) Вихідне положення (В.П.) - ноги на ширині плечей, руки на поясі, 1-4 кругові оберти голови праворуч, 1-4 те саме ліворуч; 2 рази Темп виконання повільний  
2) В.П. - ноги на ширині плечей, руки на поясі, 1-2 нахил голови вперед, 3-4 нахил голови назад; 2 рази Темп виконання повільний  
3) В.П.- ноги на ширині плечей. Руки перед грудьми в «замок» зігнуті . 1-2 руки вперед, 3-4 над головою; 4 -6 разів Руки прямі
4)В.П.- руки вгору, ноги на ширині плечей. 1-4 колові рухи руками вперед, 1-4 колові рухи руками назад; 4 рази Темп виконання середній, руки прямі  
5)В.П.- права рука вгорі, ліва внизу, ноги на ширині плечей. 1-2 ривки прямими руками, 3-4 те саме зі зміною положення рук; 4 – 6 разів Темп виконання середній, руки прямі  
6)В.П.- руки перед грудьми в «замок», ноги на ширині плечей. 1-2 повороти тулуба ліворуч, 3-4 те саме праворуч; 4 рази Темп виконання середній
7)В.П.- руки на пояс, ноги на ширині плечей. 1-4 нахил тулуба ліворуч, 1.4 нахил тулуба праворуч; 3 – 4 рази Темп виконання середній  
8)В.П.- ноги на ширині плечей, нахил тулуба вперед, руки в сторони, вправа «млин»; 6 – 8 разів Темп виконання середній
9)В.П.- ноги на ширині плечей, руки за головою, присідання; 5 – 7 разів Спина рівна
10)В.П.- ноги разом, тулуб нахилений вперед, руки внизу, вправа «пружина»; 21-23 разів Темп виконання середній
11)Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги; Хл.-15-20 р. Дів. – 8- 12р. Тулуб рівний, руки згинаються в ліктях 90 градусів.
12) Вправи на прес на «Шведскій дробині» 10 разів Хлопці ноги рівні, дівчата зігнуті в колінах  
Основна (28- 32 хв.) 1.Прийом та передача м’яча зверху в парах. 2 – 3хв. Звернути увагу на роботу рук
2.Прийом та передача м’яча знизу в парах. 2 – 3 хв. Руки разом, рівні, ноги зігнуті в колінах
3.Нападаючий удар із зони 4 та 6. 4 – 5 хв. Звернути увагу на техніку безпеки
4.Верхня та нижня пряма подача. 4 – 5 хв. Лінію подачі не торкатися ногами
5. Навчальна гра . 15 – 17 хв. Звернути увагу на виконання вивчених раніше елементів волейболу
Заключна (2 -3хв.) 1.Шикування 30 с.  
2.Вправи на відновлення 1 хв. Темп виконання повільний
3.Підсумки уроку 1 хв. Назвати кращих на уроці
4.Домашнє завдання: - вправи на силу: хлопці 2 * 15- 25р. дівчата 2* 10 -15р. - вправи на прес: хлопці та дівчата 3 * 15-20р. 30 с.  

 

Дата: 30.01.13 підпис_____________

Оцінка за конспект_____________________

Оцінка за проведення___________________

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  12. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Революційні події взимку-восени 1905 р.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.