Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. На які три структурні елементи поділяється система науки:

a. природничі, гуманітарні, технічні;

b. точні, суспільні, прикладні;

c. фундаментальні, прикладні, гуманітарні;

d. соціально-політичні, гуманітарні, природничі;

e. природничі, суспільні, точні.

 

2. Який з принципів наукового пізнання полягає у твердженні, що всі події в світі пов’язані між собою причинним зв’язком:

a. принцип об’єктивності;

b. принцип відтворюваності;

c. принцип теоретичності;

d. принцип системності;

e. принцип детермінізму.

 

3. На які основні види поділяється техніка:

a. машини, механізми, інструменти;

b. виробнича, невиробнича;

c. побутова, комунальна, військова, спортивна;

d. медична, техніка культури, виробнича;

e. спортивна, комунальна, технологічна, транспортна.


4. Як називається єдиний, взаємообумовлений, поступальний розвиток науки і техніки:

a. науково-технічна революція;

b. науково-технічний прогрес;

c. наукова революція;

d. техногенна революція;

e. техніко-науковий прогрес.

 

5. Як називається остання стадія науково-технічного прогресу, що розпочалася у середині ХХ ст. і триває до сьогодні:

a. наукова революція;

b. техногенна революція;

c. науково-технічна революція;

d. техніко-науковий прогрес;

e. технічний прогрес.

 

6. Хто стверджував про існування в сучасному світі двох культур – гуманітарної і науково-технічної:

a. А.Швейцер;

b. Ч.П.Сноу;

c. Б.Рассел;

d. О.Шпенглер;

e. Н.Бердяєв.

 

7. У чому проявляється глобалізація стилів життя:

a. у поширенні маскульту, уніфікації одягу, їжі;

b. у збереженні унікальності національних культур;

c. у прагненні до самовдосконалення людини;

d. в агресивному втручанні людини у природу;

e. у приматі матеріального виробництва.

 

8. У чому полягає найсуттєвіша риса сучасної техногенної цивілізації:

a. у приматі матеріального виробництва;

b. у втраті людиною влади над технічним прогресом і його наслідками;

c. в агресивному втручанні людини у світ природи;

d. у спрямуванні людської діяльності назовні, на перетворення навколишнього світу;

e. у глобалізації стилів життя.


9. Який із структурних елементів у системі “Технічний пристрій – Людина – Навколишнє середовище” має бути пріоритетним у разі революційних змін інженерного мислення з метою подолання катастрофічних наслідків кризи техногенної цивілізації:

a. людина;

b. технічний пристрій;

c. навколишнє середовище;

d. усі три мають бути рівноправні.

 

10. Хто з видатних мислителів висунув принцип “благоговіння перед життям” як основоположний для нової загальнолюдської, загальнопланетарної культури:

a. Ч.П.Сноу;

b. Б.Рассел;

c. А.Швейцер;

d. Н.Бердяєв;

e. К.Ясперс.

 

 



Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | ТЕМА 6. КРИЗОВІ ЯВИЩА В КУЛЬТУРІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.