МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ1. На які три структурні елементи поділяється система науки: a. природничі, гуманітарні, технічні; b. точні, суспільні, прикладні; c. фундаментальні, прикладні, гуманітарні; d. соціально-політичні, гуманітарні, природничі; e. природничі, суспільні, точні.
2. Який з принципів наукового пізнання полягає у твердженні, що всі події в світі пов’язані між собою причинним зв’язком: a. принцип об’єктивності; b. принцип відтворюваності; c. принцип теоретичності; d. принцип системності; e. принцип детермінізму.
3. На які основні види поділяється техніка: a. машини, механізми, інструменти; b. виробнича, невиробнича; c. побутова, комунальна, військова, спортивна; d. медична, техніка культури, виробнича; e. спортивна, комунальна, технологічна, транспортна. 4. Як називається єдиний, взаємообумовлений, поступальний розвиток науки і техніки: a. науково-технічна революція; b. науково-технічний прогрес; c. наукова революція; d. техногенна революція; e. техніко-науковий прогрес.
5. Як називається остання стадія науково-технічного прогресу, що розпочалася у середині ХХ ст. і триває до сьогодні: a. наукова революція; b. техногенна революція; c. науково-технічна революція; d. техніко-науковий прогрес; e. технічний прогрес.
6. Хто стверджував про існування в сучасному світі двох культур – гуманітарної і науково-технічної: a. А.Швейцер; b. Ч.П.Сноу; c. Б.Рассел; d. О.Шпенглер; e. Н.Бердяєв.
7. У чому проявляється глобалізація стилів життя: a. у поширенні маскульту, уніфікації одягу, їжі; b. у збереженні унікальності національних культур; c. у прагненні до самовдосконалення людини; d. в агресивному втручанні людини у природу; e. у приматі матеріального виробництва.
8. У чому полягає найсуттєвіша риса сучасної техногенної цивілізації: a. у приматі матеріального виробництва; b. у втраті людиною влади над технічним прогресом і його наслідками; c. в агресивному втручанні людини у світ природи; d. у спрямуванні людської діяльності назовні, на перетворення навколишнього світу; e. у глобалізації стилів життя. 9. Який із структурних елементів у системі “Технічний пристрій – Людина – Навколишнє середовище” має бути пріоритетним у разі революційних змін інженерного мислення з метою подолання катастрофічних наслідків кризи техногенної цивілізації: a. людина; b. технічний пристрій; c. навколишнє середовище; d. усі три мають бути рівноправні.
10. Хто з видатних мислителів висунув принцип “благоговіння перед життям” як основоположний для нової загальнолюдської, загальнопланетарної культури: a. Ч.П.Сноу; b. Б.Рассел; c. А.Швейцер; d. Н.Бердяєв; e. К.Ясперс.
Читайте також:
|
||||||||
|