Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Трудове виховання

Форми і методи.

• правильно організовані екскурсії, які відіграють важливу роль і мають велике естетичне значення у формуванні дбайливого ставлення до природи. Наприклад, японські діти регулярно виїжджають «на природу», щоб милувати­ся заходом сонця, цвітінням сакури;

екологічні центри і табори, які розміщуються серед полів, водойм, лісів, де діти проходять теоретичний і практичний курс екології (США, Швеція, Фінляндія). Після перебу­вання у таких центрах і таборах американські діти, на­приклад, отримують звання «Охоронець землі» і їм вру­чається символічний ключ та щоденник для запису того корисного, що вони можуть зробити для охорони природи;

екологічні клуби, які поєднують учнів усіх вікових катего­рій і дорослих.

Ідея «рюралізму». У багатьох країнах Африки робота сільської школи побудована за принципом «рюралізації»,

Ідея «рюралізму» — зв'язок навчання, зокрема трудового, з потребами сільської громади — педагогічно і соціально корисна, оскільки пов'язує школу з реальним життям, під­тримує інтерес учнів до навчання; забезпечує внесок школи в удосконалення навколишнього світу.

Трудова підготовкау початковій школі різних країн має такі особливості й форми:

• у країнах Азії, Африки і Латинської Америки у початко­вій школі, яка є єдиним навчальним закладом для більшості дітей, на працю відведено 20 — 25 % навчального часу;

• в індійських школах діти навчаються ремесла, виготов­ляють іграшки та сувеніри з місцевих матеріалів, а кош­ти, виручені від їх продажу, витрачаються на шкільні потреби;

• у розвинених країнах Заходу праця дітей нерозривно по­в'язана з художньою діяльністю.

У молодших класах середньої школи праця — обов'язко­вий предмет у більшості західних країн. Наприклад, хлопчи­ки навчаються у шкільних майстернях столярної і слюсарної справи, електротехніки; ремонтують побутові прилади; виго­товляють різні речі для школи і для себе; дівчатка займа­ються домоведенням (кулінарією, шиттям, доглядають хво­рих), навчаються працювати за комп'ютером.

У старших класах середньої школи учні, які не планують вступати до вищого навчального закладу, проходять допрофесійну підготовку. Збільшення кількості учнів у повній середній школі змінило її винятково академічну спрямова­ність. У старших класах введено професійні або практичні профілі, мета яких — сформувати у молоді такі вміння і навички, яких було б достатньо, щоб отримати роботу у сфері обслуговування, діловодства або кустарного виробництва.

Праця учнів за наймом. Як зазначалося, в багатьох країнах поширена праця учнів за наймом. У розвинених краї­нах мають право найматися на роботу підлітки, яким випов­нилося 16 років. Наприклад, у США понад 70 % учнів серед­ньої школи працюють 15 — 20 год на тиждень, переважно у сферах торгівлі та громадського харчування, де їм надають тимчасові робочі місця; оплачують працю підлітків за міні­мальними розцінками.Загалом у світі понад 80 млн дітей віком від 8 до 14 років змушені працювати, щоб мати засоби для існування собі і своїй сім'ї.

 


Читайте також:

  1. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  2. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  3. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  4. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  5. В галузі фізичного виховання
  6. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  7. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  8. Види виховання
  9. Виправно-трудове право
  10. Виховання в Афінах
  11. Виховання в дошкільному віці
  12. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Екологічне виховання | Самоврядування школярів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.