Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Потреби в них

Вибір типу ваговимірювального обладнання та визначення

Вибір типу ваговимірювального обладнання для торговельних підприємств залежить від таких чинників, як:

1) метод продажу товарів;

2) асортимент зважуваних товарів і тари;

3) ефективність і тривалість їх використання в роботі;

4) необхідність виведення інформації про всі покупки, роздрукування ети­кеток з штрих-кодом і короткою анотацією на товар;

5) потреба підключатися до локальної комп'ютерної мережі магази­ну.

У магазинах з невеликою площею, наприклад у торгових павільйо­нах, достатньо використовувати ваги з мінімальним набором функцій. Таке устаткування складається з платформи і дисплея, на якому поку­пець і продавець можуть бачити вартість і вагу товару. На ринку цей сег­мент представлений, в основному недорогою продукцією китайського або вітчизняного виробництва.

Магазини з більшою площею, де застосовується штрих-кодування, використовують складніше вагове устаткування: РОS-ваги для зважу­вання на касі і ваги з чекодруком для роботи в торговому залі. Вагове об­ладнання з можливістю друку є частиною загальної інформаційної сис­теми магазину і володіє рядом переваг, що дозволяють грамотно і ефективно побудувати торговий процес

У супер- і гіпермаркетах, де великий потік покупців, а в часи пік навантаження на вагове устаткування збільшується у декілька разів, за­лежно від відділу використовуються різні види ваг з чекодруком. У ово­чевих відділах це ваги самообслуговування, для торгівлі сирами, м'яс­ною продукцією - прилавкові, в рибних відділах - підвісні ваги з підви­щеним рівнем вологозахисту.

Магазини класу преміум використовують ваги, виконані на основі промисло­вого комп'ютера, з установленою операційною системою, жорстким диском, пам'яттю і т.д. Подібні характеристики дозволяють ретейлерам підтримувати свій високий статус і надавати покупцям заявлений рівень сервісу. Такі ваги - не тільки засіб для зважування продуктів. Вони мо­жуть виконувати функції маркетингового центру, використовуватися як сервер в інформаційній системі магазину.

Окрім торгового залу ваги також грають важливу роль при прий­манні товару. Тут використовуються платформні ваги як найпростішої конфігурації, так і складнішої з терміналами, які можуть оперативно одержувати і передавати інформацію про товар, що надійшов.

Для визначення потрібної кількості ваг необхідно знати їх тип і технічні характеристики. Розрахунок проводиться за формулою:

n = Q/Р, (1)

де n – необхідна кількість ваг, шт.

Q — кількість товарів, що реалізовуються за зміну, кг;

Р — пропускна спроможність ваг за зміну, кг, визначувана таким чином:

Р = G×T×К/t, (2)

де G — найбільша межа зважування ваг, кг; Т — час роботи ваг за зміну, год; t — час на виконання однієї операції зі зважування, год; К — ко­ефіцієнт використання граничного навантаження ваг.

Окрім розрахункової кількості ваг, у магазині повинні бути кон­трольні n і резервні ваги n. Тоді фактична кількість ваг

nф = n + nк + nр (3)


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. Видатки на господарські потреби та інші поточні видатки
  3. Визначення потреби в матеріалах
  4. Визначення потреби в оборотних коштах
  5. Визначення потреби в оборотних коштах
  6. Визначення потреби організації у персоналі як основа для прогнозування і планування його розвитку
  7. Визначення потреби підприємства в оборотних активах
  8. Визначення потреби підприємства в оборотних активах
  9. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  10. Виробництво та потреби
  11. До структурних елементів мотивації відносять: потреби, інтереси, цінності, ціннісні орієнтації і мотиви.
  12. Економічні потреби суспільства




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Електронний таксометр.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.