МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Список рекомендованої літературиПЛАН Мета заняття -дидактична: ознайомити студентів із поняттям та класифікацією інвестицій, розкрити сутність, цілі, функції, а також податкове регулювання державної інвестиційної політики. Визначити принципи інвестиційної політики. Охарактеризувати інноваційну діяльність як складову інвестиційної політики. - виховна: полягає у сприйнятті та засвоєнні матеріалу, набуття студентами знань із даної теми, привчати творчо оперувати набутими знаннями, розвивати логічне мислення студентів, сприймати та аналізувати матеріал. Міждисциплінарні взаємозв’язки: тема вивчалася або частково вивчалася на таких дисциплінах як: «Макроекономіка», «Фінанси», «Фінансовий аналіз», «ФДСП», «Інвестування», «Фінансовий ринок», «ЗЕД», «Міжнародна економіка», «Фінанси підприємства». Забезпечувальні дисципліни: дана тема вивчатиметься на таких дисциплінах як «Міжнародні фінанси», «Міжнародний менеджмент», «Управління фінансовою санацією підприємства», «Фінансовий менеджмент». Внутрідисциплінарні взаємозв’язки: вивчення даної теми пов’язано з іншими темами дисципліни, а саме: «Сутність фінансової політики та її складові» (тема 1), «Фінансове планування» (тема 4), «Організація фінансового контролю в державі» (тема 5), «Податкова політика» (тема 7). Фахове спрямування: набуті знання з даної теми використоватимуться студентами при проходженні економічної практики, а також стануть необхідними в майбутньому для виконання обов’язків фахівців у сфері фінансів.
1. Сутність інвестицій та державної інвестиційної політики. 2. Класифікація інвестицій. 3. Принципи інвестиційної політики. 4. Податкове регулювання державної інвестиційної політики. 5. Інноваційна діяльність як складова інвестиційної політики.
Основна: 1. Господарський кодекс України № 436—IV від 16 січня 2003 р. 2. Про Державний бюджет України на відповідний рік: Закон України. 3. Про інвестиційну діяльність: Закон України від 18 вересня 1991 року № 1560-XII. 4. Азаренкова Г.М. Фінанси: практикум: навч. посібник / Г.М. Азаренкова, І.І. Борисенко - К.: Знання, 2008. – 279 с. 5. Благун І. Фінанси: навч. посібник / І. Благун, Р. Сорока, І. Єлейко - Львів: Магнолія - 2006, 2007.-314 с. 6. Василик О.Д. Теорія фінансів: підручник / О.Д. Василик - К.: НІОС, - 2000 7. Гриньова В.М. Інвестування / В.М. Гриньова. – К.:Знання, 2008.– 452 с. 8. Грідасов В. М. Інвестування: навчальний посібник/ В. М. Грідасов, С. В. Кривченко, О. Є. Ісаєва; М-во освіти і науки України, Донбаська держ. машинобудівна акад.. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 163 с. 9. Діденко В.М. Загальна теорія фінансів: навч. посібник / В.М. Діденко, В.Д. Попова, В.В. Прядко - Чернівці: Ратуша, 2000. 10. Дідківська Л.І., Головко Л.С. Державне регулювання економіки: навч. посіб.- 5-е вид. К.: Знання, 2006. – С. 9 – 31. Читайте також:
|
||||||||
|