МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фінансуючі організаціїВідомства, розробляючі і координуючі наукову і інноваційну політику Урядовий сектор Інноваційні характеристики провідних компаній Розмір компанії Однією з переваг командно-адміністративної економіки була економія на масштабах, тому виробництво в радянський період відрізнялося високим ступенем концентрації. Цим і пояснюється крупний розмір приватизованих компаній на початку 90-х років. В той же час практично був відсутній сектор малого і середнього бізнесу (МСБ ), і до наших днів він погано розвинений. Якщо в країнах ЄС на малий і середній бізнес доводиться 72% зайнятості, в США - 52%, то в Україні МСБ припадає на частку менше 25% зайнятості. В даний час для малого підприємництва не створено ні сприятливих умов, ні відповідної регулюючої середи. Привілейовані умови частіше створюються для крупного бізнесу, а для малого бізнесу існуюче регулювання дуже обтяжливе. Для прискорення економічного розвитку України необхідно негайно реформувати і створити відповідні інституційні, законодавчі і фіскальні умови, так само, як і економічне і політичне середовище, стимулююче розвиток МСБ. Відповідно до цього чинника слід розглянути показники НДОКР провідних компаній різних галузей. Особливу увагу слід приділити темпам збільшення/зменшення витрат на НДОКР. У цьому розділі проводиться огляд діяльності основних відомств і структур, що визначають політику, здійснюють координацію, фінансування і регулювання у сфері науки, технологій і інновацій (НТІ) в Україні. Рекомендується об'єднати їх у наступні три групи: 1. Відомства, розробляючі і координуючі науково-технічну політику. 2. Фінансуючі організації. 3. Регулюючі органи. У цій області можна виділити три рівні: 1) головні «гравці» 2) інші органи 3) регіональні «гравці». Головні «гравці»: • Державне агентство України з інвестицій та інновацій; • Рада національної безпеки і оборони України; • Міністерство освіти і науки України; • Національна Академія наук України; • Національне космічне агентство України (НКАУ). Інші органи - різні профільні міністерства і відомства. Регіональні «гравці» . На регіональному рівні основними елементами НІС, відповідальними за розробку і реалізацію науково-технічної політики, є керівництво і відповідні відділи адміністрацій низки областей, що мають у своєму розпорядженні значний інноваційний потенціал. Фінансування НІОКР здійснюється з наступних п'яти джерел: 1) держбюджет; 2) підприємницький сектор; 3) позабюджетні фонди; 4) власні засоби наукових інститутів; 5) зарубіжні джерела. Читайте також:
|
||||||||
|