МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Кролевецький районний Будинок дітей та юнацтваСхематичний план уроку План – конспект уроку у 5-ому класі (за підручником Enterprise 1) (спарений урок) Тема: The Price of Fame. Цілі уроку Практична: 1) Вдосконалити навички аудіювання; 2) Вдосконалити навички вживання нових ЛО на рівні фрази; 3) Вдосконалити навички вживання граматичної структури Past Simple у спеціальних запитаннях; 4) Вдосконалити навички діалогічного мовлення; 5) Вдосконалити навички читання з повним розумінням тексту; 6) Навчити учнів розрізняти звуки /t/, /d/ у кінці слова. Освітня: поглибити знання учнів про граматичне явище, відмінне від рідної мови; розширити знання учнів про культуру Великобританії та США. Розвиваюча: розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні тексту; розвивати логічне мислення, мовну здогадку, уміння чітко виконувати інструкції вчителя; розвивати самостійність у праці. Виховна: виховувати повагу до культури та історії Великобританії та США. Обладнання: аудіо записи, картки зі словами, підстановча таблиця, картинки, ксерокопії із вправами.
План-конспект заняття,13.04.13, субота.
Тема: «Розвиток розумових здібностей. Дороговкази профорієнтації. Як та ким бути, щоб стати успішним? Соціальне підприємництво. Громадянське суспільство та молодіжний його сектор.»
Розглядаючи питання розвитку розумових здібностей, маємо почати з того, що будь-яка дія хомо-сапієнс (людини розумної) підкорюється конкретній меті. Від елементарних речей, пов’язаних з добуванням їжі та виживання до розроблення проекту як складного науково-методичного твору, спрямованого на вирішення певної соціальної проблеми. З цієї точки зору, соціальне підприємництво є унікальною платформою для розвитку індивідуальних розумових здібностей.
Які риси характеру та здібності розвиваються під час заняття соціальним підприємництвом (участі в роботі творчого молодіжного об’єднання або громадської організації)? Насамперед: - Кмітливість; - Ініціативність; - Рішучість; - Здатність до пошуку; - Аналітичний, критичний та структурний спосіб мислення; - Вміння співпрацювати (робота в команді); - Ефективність на шляху до успіху. Крок за кроком, не зважаючи на перепони, тимчасові поразки тощо. Перераховані риси відносяться до розумових здібностей, оскільки не вимагають інших рис, пов’язаних з фізичним розвитком (виконанням в основному фізичної праці, як наприклад по відношенню до: будівельників, токарів, теслярів, технічних працівників, експедиторів-вантажників тощо)
1. Структура заняття:
І блок – Введення. Знайомство. 3-5 кіл для вербального контакту. Заповнення анкети «Я та успішне працевлаштування». (до 15 хвилин).
ІІ блок – Основний блок. «Загальні аспекти питання соціального підприємництва. Різні підходи до проблематики адаптації та успішності, підприємливості та самореалізації. Формула успіху як модель позитивістського світогляду». (45 хвилин). ІІІ блок – Пошук партнерів для соціального підприємництва. Досвід Швейцарського корпусу експертів (SWISSCONTACT). Приклад локальної громадської проблеми та зразки вирішення. - Міський парк як місце масового дозвілля. «Central Park New York». Приклади з історії (Фредерік Олмстед); - Сучасний приклад – «Уроки Стівена Джобса: робити гроші та вміти жити»; 20 хвилин.
ІV блок – Інтерактивна анкета (15 хвилин).
V блок – Підведення підсумків заняття. (10 хвили).
Читайте також:
|
||||||||||||
|