МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вступна частина – 5 хвилин.ХІД ЗАНЯТТЯ. ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з вогневої підготовки
ТЕМА: № 16 Вогневі тренування. Виконання вправ начальних стрільб. Мета: - Виконати 1 вправу навчальних стрільб з ГП-25, - Удосконалювати навички в одноманітності прицілювання, - Відпрацювати нормативи №№ 1, 2 з вогневої підготовки, - Вивчити порядок усунення затримок під час стрільби, - Надати практику студентам у проведенні занять на учбових місцях. Час: 2 години. Місце: військове стрільбище. Керівництва і література: - Програма військової підготовки студентів, - Методика вогневої підготовки, - Курс стрільб зі стрілецької зброї і бойових машин СВ ЗС України, - Збірник нормативів, - Порадник з стрілецької справи, - Настанова по стрілецької справі 30 мм підствольному гранатомету (ГП-25) Матеріальне забезпечення: - Витяг з наказу начальника кафедри на проведення стрільб, - Роздавально-здавальна відомість, - Оціночна відомість – 6 штук, - Відомість доведення мір безпеки під час проведення стрільб, та при поводженні зі зброєю та боєприпасами, - 30 мм підствольному гранатомету (ГП-25)- 2 одиниці, - гранати - згідно розрахунку, - Учбово-тренувальні карти – 3 шт, секундомір – 2 шт, - польове спорядження – 4 комплекти. - Приймаю доповідь командира взводу про готовність особового складу до заняття, - Перевіряю наявність особового складу та їх готовність до заняття, - Оголошую тему та мету заняття, порядок розгортання та зміни учбових місць - Вводжу навчаємих у тактичну обстановку, - Нагадую заходи безпеки під час проведення стрільб та при поводженні зі зброєю та набоями. - Проводжу розподіл навчаємих по учбовим групам та проводжу розвід груп по учбовим місцям. Тактична обстановка Противник відступаючими підрозділами перейшов до оборони по рубежу _____________________________ . перед фронтом оборони взводу обороняється 15 мп, одночасно противник висуває резерви з глибини. Перехід їх у наступ можливий зранку сьогодні в напрямку _________________________ 2. 3 мв з танком № 301 переходить до оборони оп окремий кущ - ____________ із задачею – не допустити прориву танків і піхоти противника у напрямку _______________________________ . Передній край оборони проходить по рубежу кут траншеї - _______________________________. Полоса вогню: з права 1 ________ 2 _______ з ліва 1______ 2 ______ Додаткові сектори обстрілу ____________________________________ Ділянки зосередженого вогню взводу: ЗВ-1 _______ ЗВ-2 ________ УЧБОВЕ МІСЦЕ № 1 Виконання 6 вправи навчальних стрільб з підствольного гранатомету ГП-25 Удосконалювати навички у зверненні з ГП-25; - Виконання 6 вправи навчальних стрільб з підствольного гранатомету ГП-25 - Дати практику студентам у проведенні заняття на учбових місцях. Час: 10 хвилин. Місце: військове стрільбище. Керівництва і література: - Програма військової підготовки студентів; - Курс стрільб із стрілецької зброї і БМ сухопутних військ; - Настанова по стрілецької справі 30 мм підствольному гранатомету (ГП-25) Матеріальне забезпечення: - 30 мм підствольномий гранатомет (ГП-25)- 5 одиниц, - Гранати - згідно розрахунку, - Учбово-тренувальні карти – 3 шт, секундомір – 2 шт, - польове спорядження – 4 комплекти. - Мішені мішені: № 7 – 5 шт. Керівник : _____________________________. Читайте також:
|
||||||||
|