МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Сутність і завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості.ПР У ВИРОБНИЧІЙ І ФІНАНСОВІЙ СФЕРАХ ТА КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте сутність і завдання системи ЗМІ. 2 Що таке преса? Вкажіть її види, завдання і можливості. 3 Охарактеризуйте значення радіо та його можливості у здійсненні зв’язків з громадськістю. 4 Охарактеризуйте значення та можливості телебачення в процесі здійснення ПР. 5 Дайте короткий аналіз класифікації телекомпаній в Україні. Вкажіть особливості їх функціонування. 6 Проаналізуйте функції ЗМІ. 7 Які права та обов’язки ЗМІ Вам відомі? 8 Проаналізуйте механізм взаємодії служби зв’язків із громадськістю із ЗМІ. 9 Охарактеризуйте основні елементи механізму передачі повідомлень службою зв’язків з громадськістю засобам масової інформації. 10 Роль позитивного і негативного зворотного зв’язку у механізмі взаємодії із ЗМІ. 11 Дайте характеристику основним напрямам діяльності спеціалістів служби ПР з установлення комунікацій із ЗМІ.
6.1 Сутність і завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості. 6.2 Особливості ПР у комерційній діяльності. 6.3 Проблеми внутрішньопромислових і комерційних комунікацій. 6.4 Система зв’язків з громадськістю у фінансовій сфері, її завдання і функції. 6.5 Зв’язки з громадськістю у відносинах із інвесторами.
Універсальність методології, спрямованість на впорядкування і розвиток відносин всередині організації, її взаємозв’язків із суб’єктами зовнішнього середовища обумовили важливу роль ПР в економічному житті та народному господарстві, зокрема промисловості Промисловість (індустрія) —це найважливіша галузь народного господарства, яка чинить вирішальний вплив на розвиток виробничих сил будь-якого суспільства і виробництво споживчих вартостей. Промисловість складається з двох основних великих груп галузей — видобувної та переробної, що поділяється на виробництво засобів виробництва (група «А») і виробництво предметів споживання (група «Б»). Зв’язки з громадськістю у промисловості — це одна з важливих функцій управління процесом організації і здійснення виробництва споживчих вартостей та їх реалізації на ринку. Ця функція дуже складна тому, що її реалізація пов’язана з людиною, її свідомістю, світоглядом, потребами та інтересами. ПР в промисловості - це система впливу на цільові Дуже важливо, щоб ПР-служба була укомплектована фахівцями високої кваліфікації і посідала гідне місце в організаційній структурі промислового підприємства, виконувала свої специфічні завдання із забезпечення керівництва необхідною аналітичною інформацією, оперативними достовірними даними про стан і перспективи розвитку виробництва, збуту, відносин з партнерами, споживачами, конкурентами й активно впливала на формування громадської думки в інтересах своєї компанії (підприємства) та її цільових аудиторій. Існує ціла низка організаційних схем розташування підрозділу ПР у вертикальній ієрархії керівних органів промислових підприємств (корпорацій, компаній). У найпростішій схемі служба ПР має такий вигляд
Рис. 6.1 Служба зв’язків з громадськістю в структурі Система ПР в промисловості передбачає виконання двох основних завдань: 1. Налагодження контактів з трьома важливими суспільними групами (своїми службовцями; своїми акціонерами; своїми покупцями) та здійснення на них цілеспрямованого впливу з метою 2. Поширення ринку збуту товарів та послуг компанії в умовах жорсткої конкуренції. Виконання цього завдання передбачає всебічне вивчення й аналіз реальних конкурентів, а також грамотне налагодження зв’язків з ними. Ефективне використання ПР у промисловості потребує грамотного і чіткого визначення пріоритетів використання фінансових засобів, робочої сили, товарів, послуг, технологій і т. ін. Реальні ринкові відносини інколи підштовхують до реалізації досить простих проектів, які, на перший погляд, можуть дати досить вагомий результат. Завдання ПР-служби у такому разі полягає у тому, щоб досконало аналізувати фундаментальність і доцільність реалізації таких проектів, не поспішаючи виявити інші важливі проблеми, за розв’язання яких слід взятися в першу чергу, щоб забезпечити стратегічну перспективу.
Рис.6.2 Основні завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості
Читайте також:
|
||||||||||||||
|