Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Та як досягти цих цілей.

Розділ компакт-диску "Зміни, зумовлені ринком", присвячений стратегії, розділено на окремі модулі, які допоможуть визначити раціональну стратегію підприємства та викласти бачення і місію Вашого підприємства.

По мірі того, як Ви будете просуватись вперед за цими модулями стратегії, Ви побачите, що кожне підприємство, як правило, виробляє серію різних товарів. Вони можуть значною мірою відрізнятись один від одного (наприклад, трактори та танки, які виробляє машинобудівний завод), або похідні одного виду продукту (як наприклад, різні види ковбасних виробів, що виробляються на м'ясокомбінаті). Проте, незважаючи на різноманітність асортименту, підприємствам звичайно треба вибирати з поміж чотирьох базових стратегій для кожного з своїх продуктів:

- Створення частки ринку;

- Утримання частки ринку;

- Отримання прибутків;


Читайте також:

  1. Етап 3. Формулювання стратегії для досягнення кінцевих цілей.
  2. Особи, які бажають зареєструвати шлюб, мають досягти шлюбного віку на день реєстрації шлюбу.
  3. Перелік дієслів для конкретизації навчальних цілей.
  4. Поточний ступінь досягнення цілей.
  5. Приклади стратегічних цілей.
  6. Психологія і соціологія розглядають спонукання як поведінкове виявлення потреб, сконцентрованих на досягненні цілей.
  7. Рівень домагань — прагнення досягти мети тієї складності, на яку людина вважає себе здатною.
  8. Стратегічний вибір керівництва організації стосовно її цілей.
  9. Тероризм – форма політичного екстремізму, застосування чи загроза найжорстокіших методів насилля, включаючи фізичне знищення людей та залякування для досягнення певних цілей.
  10. Цільова комплексна програма (ЦКП) - це документ, в якому міститься визначений за ресурсами, виконавцями та строками здійснення комплекс заходів, спрямованих на досягнення цілей.




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегія: короткий виклад. | Вихід з ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.