Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект уроку фізичної культури

Тема:Футбол.

Мета і завдання:

- ознайомити з історією розвитку футболу;

- закріпити техніку ведення м’яча;

- повторити техніку зупинки м'яча, що котиться, підошвою;

- розвивати швидкість, спритність, відчуття м'яча, витривалість, реакцію засобами спеціаль­них вправ для футболіста;

- виховувати відповідальність за свою команду засобами навчальної гри у футбол.

Інвентар: фішки, футбольні м'ячі, ворота, свисток.

Місце проведення: спортивний майданчик

 
№ з/п Зміст уроку Дозування Організаційно-методичне забезпечення
І. Підготовча частина (15 хв)
Організація учнів до уроку: шикування за групами фізичної підготовленості, перевірка правильності постави, привітання, повідомлення завдань уроку   2хв Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд і самопочуття учнів
Підрахунок ЧСС 10 с 70—75 уд./хв
Повідомлення учнів про розвиток футболу в стародавні часи 3хв Учні сидять на гімнастичній лаві. За кожну цікаву розповідь отримують додатковий бал
Правила безпеки на уроках футболу: спортивна форма і взуття, дисципліна й організованість, обов'язкова розминка, контроль за самопочуттям, особиста гігієна 1хв Учитель проводить інструктаж із техніки безпеки на уроках футболу.
Стройові вправи: - повороти на місці; - розрахунок; 40 с Стежити за поставою учнів
Різновиди ходьби: - навшпиньках; - у напівприсіді; - у повному присіді; - стрибками в широкому кроці, з підскоками; - спортивна 1хв Стежити за темпом ходьби, дихати носом. Тулуб тримати рівно, не нахиляти Помилки: робота рук, постанова ступні, положення тулуба, ритм дихання.
Різновиди бігу: - приставними кроками лівим і правим боком; - з прискоренням, із зупинкою за сигналом і зміною напрямку руху 1хв Учні з низьким рівнем фізичної підготовки переходять на ходьбу по маленькому колу (коли стомляться)
Повільна ходьба з махами рук 1хв  
Комплекс загальнорозвмвальннх вправ на місці 1. В.п. — ноги нарізно, руки на поясі. 1 — нахил голови назад; 2 — в.п.; 3 — нахил голови вперед; 4 — в.п.; 5 — нахил голови ліворуч; 6 — в.п.; 7 — нахил голови праворуч; 8 — в.п. 2. В.п. — ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути в кулаки. 1—4 — колові оберти кистями рук уперед; 5—8 — колові оберти кистями рук назад. 3. В.п. — те саме. 1—4 — колові оберти руками вперед; 5—8 — колові оберти руками назад. 4. В.п. — ноги нарізно, руки за голову. 1 — нахил тулуба назад; 2 — в.п.; 3 — нахил тулуба вперед; 4 — в.п.; 5 — нахил тулуба ліворуч; 6 — в.п.; 7 — нахил тулуба праворуч; 8 — в.п. 5. В.п. — ноги нарізно, руки на поясі. 1—2 — пружинисті нахили до лівої ноги; 3—4 — пружинисті нахили до підлоги; 5—6 — пружинисті нахили до правої ноги; 7—8 — в.п. 6. В.п. — ноги разом, руки на поясі. 1 — випад ліворуч; 2 — нахил до лівої ноги; 3 — випад; 4 — в.п.; 5 — випад праворуч; 6 — нахил до правої ноги; 7 — випад; 8 — в.п. 7. В.п. — ноги разом, руки на поясі. 1 — присідання, руки вперед, п'яти від підлоги не відривати; 2 — в.п.; 3—4 — те саме. 8. В.п. — о.с. 1 — стрибок, ноги нарізно, сплеск над головою; 2 — стрибок, ноги схресно, сплеск перед собою; 3 — стрибок, ноги нарізно, сплеск над головою; 4 — стрибок, ноги схресно, сплеск за спиною 5хв 4—6 разів   4—6 разів     4—6 разів   4—6 разів   4—6 разів     4—6 разів     6—8 разів   4—6 разів Перешикування з однієї шеренги у три на місці. Показує учень. Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба. Амплітуда максимальна, темп середній.   Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.     Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені.   Випад максимальний, під час нахилу ноги в колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги.   Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням
Підрахунок ЧСС 10с 150—180 уд./хв
ІІ. Основна частина (27 хв)
Естафети з положення - стоячи; - спиною вперед; - сидячи; - лежачі. 3хв Учні працюють за свистком.     Мал. 1
Спеціаль­ні вправи з м’ячем - переступати через м’яч по черзі лівою, правою ногою; - нога на м’ячі обертання ступні вліво-вправо, вперед-назад; - перестрибування через м’яч з лівої на праву ногу; - почергове наступання на м’яч; - штовхнути - зупинити м’яч. 4хв 10-15 разів 30с   10-15 р 10-15 р 10-15 р М’яч у кожного учня. Слідкувати за положенням ніг. Опорна нога біля м’яча.   Слідкувати щоб нога торкалася м’яча.
Повторення техніки зупинки м'яча, що котиться Для зупинки м'яча підошвою потрібно виставити ногу назустріч м'ячу так, щоб він торкнувся підошви. Стопа в цей момент повернута носком угору 1хв Клас розподілити на групи залежно від кількості м'ячів.     Мал. 2
Передача м’яча в парах - ударом об коліно; - ударом внутрішнім боком ступніі; - ударом зовнішньою частиною підйому; - між ніг з зупинкою після повороту.   5хв Учні розташовуються як на мал. 2.
Вдосконалення техніки ведення м 'яча: - ведення м'яча зовнішньою частиною (а.); - ведення м'яча внутрішньою частиною підйому; - ведення м'яча п’ятою пересуваючись спиною вперед; - ведення м'яча з поворотами поміж стійок(б.); 5хв Клас розподілити на три групи. Стежити за веденням м'яча та дотриманням правил гри а. б.
Навчальна гра у футбол із завданням:   9хв Не допускати торкання м'яча руками
III. Заключна частина (3 хв)  
Шикування 10с В одну шеренгу.
Вправи на розслаблення 1хв Виконувати під спокійну музику
Підрахунок ЧСС 10с Відновити дихання і ЧСС до 80-100 уд./хв
Підбиття підсумків уроку, аналіз помилок, допущених під час навчальної гри у футбол, оцінювання 1хв Визначити найкращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
Домашнє завдання 20с Віджимання від підлоги: хлопці — 4x10 разів, дівчата — 4x5 разів
Вихід зі спортивного майданчика 20 с  

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. VII. Підсумки уроку
  7. VIІ. Підсумок уроку
  8. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  10. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  11. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  12. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.




Переглядів: 262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Культура Стародавньої Греції | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.