Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект уроку з математики

Клас:3-Б

Тема:Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Засвоєння таблиці множення і ділення.(№№290-300)

Мета:

Навчальна:ознайомити учнів з рівняннями на знаходження невідомого множника;закріпити навички табличного множення і ділення;

Розвивальна:розвивати логічне мислення у дітей;

Виховна:виховувати інтерес до математики;

Хід уроку:

I.Контоль,корекція і закріплення знань.

Перевірка домашнього завдання.

1.Заслухати міркування учнів при виконанні вправи 288.

6*7=42 4*6=24 7*7=4=49

В-ді:6;4;7.

2.Вправа 289.

Вчитель зачитує в-ді

28:7+49=4+49=53 7*3+7*6=21+42=63 70-56:7=70-8=62

63-63:7=63-9=54 7*6+7*2=42+14=56 42:(12-5)=42:7=6

II.Вивчення нового матеріалу.

1.Засвоєння талиці ділення на 7.

Гра «Мовчанка»

(Показую приклад на ділення,а діти записують результат у зошит,за тим зачитують)

21:7=3 42:7=6 28:7 =4 35:7=5 63:7=9 56:7=8 49:7=7 14:7=2

290.Продовж кожен рядок чисел.(с.46)

5 10 15 20 25

6 12 18 24

7 14 21

-Поясніть як ви продовжували кожен ряд чисел?

(-Додаючи 5 6 7)

Виконання вправи 291(письмово).(с.47)

-Як називаються числа при множенні?

(-Множник,множник,добуток)

-Як знайти невідомий множник?

(-Добуток поділити на відомий множник)

291.З кожного прикладу на множення склади два приклади на ділення:

7*6=42, 4*6=24.

В-ді:

1)42:7=6 2)24:4=6

42:6=7 24:6=4

2.Усне закінчення обчислень за вправою 292.

292.Закінчи обчислення(Усно).(с.47)

(Перші 2-а стовпчики закінчені)

5*7= 6*5=

30:5= 35:5=

30:6= 35:7=

 

 

Що дістаємо ,коли добуток ділимо на множник?

(Значення невідомого множника)

Записую:якщо a*b=c ,то чому дорівнює частка c:a; частка c:b?

a*b=c c:a= b c:b= a

Запис у зошитах буквеної рівності.

3.Усне виконання вправи 293.Учні знаходять невідомий множник за правилом.

293.(Усно.)Знайди невідомі множники.(с.47)

**2=12 *3=15 4* =20

-Як знайти невідомий множник?

(-Добуток поділити на відомий множник).

12:2=6 15:3=5 20:4=5

Пояснення нового матеріалу.

Пояснення вчителем вправи 294.(Читання хором або сильнішим учнем)(с.47)

Запис учнями рівняння і його розв’язання.

294.Невідоме число помножили на 4 і дістали 28.Знайди невідоме число.

-Назвіть компоненти при множенні

(-Множник,множник,добуток)

-Яким компонентом є невідоме число х?

(-Невідомим множником)

Можна скласти таку рівність:х*4=28.

Ця рівність є рівнянням.

У ньому невідоме число хє множником(як ви і сказали).

-Як знайти невідомий множник?

(-Добуток поділити на відомий множник)

Знайдемо невідомий множник:х=28:4 ;х=7.

Записуємо рівняння:

Х*4=28

Х=28:4

Х=7

7*4=28

Відповідь:невідоме число дорівнює 7.

II.Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два – присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати.

Первинне закріплення

Розв’язування рівнянь №295.Учні по черзі виходять до дошки і записують розв’язання з коментуванням.(с.47)

1)х*3=18

-Що потрібно знайти?

(-Невідомий множник)

-Як знайти невідомий множник?

(-Добуток поділити на відомий множник)

 

Х=18:3

Х=6

6*3=18

2)4*х=36

-Що потрібно знайти?

(-Невідомий другий множник)

-Як знайти невідомий множник?

(-Добуток поділити на відомий множник)

Х=36:4

Х=9

4*9=36

III.Розвиток математичних умінь.

1.Робота над задачею 296.(с.47)

296.7 хлопчиків поділили між собою порівну 35 горіхів.Скільки горіхів одержали хлопчики?

(Задача заздалегідь записана на дошці)

-Скільки було хлопчиків?

(-7)

-Скільки вони отримали горіхів?

(-35)

-Чи можемо дізнатися скільки горіхів одержав 1 хлопчик?

(-Можемо)

Умова:

7хл.-35г.

2хл- ?г.

План розв’язування

1)По скільки горіхів одержав 1 хлопчик?

1)35:7=5(гор.)-одержав 1 хлопчик

2)Скільки горіхів одержали 2 хлопчики?

2)5*2=10(гор.)-одержали 2 хлопчики

Вираз:35:7*2

Відповідь :2 хлопчики одержали 10 горіхів.

2.Робота над задачею 297.(с.47)

Задача заздалегідь написана на дошці

Зачитування задачі вчителем .

Хором.

Читає сильніший учень.

297.Ширина річки 20м.Під час повені річка з одного боку вийшла з берегів на 6м,а з другого-у 3 рази далі.Яка ширина річки під час повені?

20+6+6*3=

Поясни ,що означають доданки 20,6 і 6*3 у складеному виразі ,й закінчи розв’язання задачі.

Умова задачі:

Ширина-20м

Лівий бік-6м

Правий бік-?м,у 3 р.>

(Учитель креслить рисунок)

 

6м I 20м I ?м,у 3р. >

Дивлячись на рисунок учні пояснюють ,що означає вираз і кожен його доданок.

20м-ширина ріки.

На 6м-річка вийшла з лівого боку під час повені.

З правого невідомо на скільки ,але відомо що у 3 р. >,ніж з лівого боку.

Потрібно дізнатися,яка ширина річки під час повені?

 

-Чи можемо одразу дати в-дь на питання задачі?

(-Ні)

-Яка ширина річки до повені?

(-20м)

-На скільки м розлилась ріка вліво під час повені?

1)20+6=26(м)-після розливу вліво

-На скільки м вона розлилась вправо,якщо відомо,що вліво на 6 м?

2)6*3=18(м)- після розливу вправо

-Яка ширина річки під час повені?

3)26+18=44(м)-ширина річки під час повені

Вираз:20+6+6*3

Відповідь:ширина річки під час повені 44м.

2.Письмове розв’язання задачі 296.

IV.Підсумок уроку.

-Що вивчали на уроці?

-Пригадайте як називаються числа при множенні?

-Як знайти невідомий добуток?

Домашнє завдання №№299-300,с.47-48.

Пояснення домашнього завдання.

№ 300.За рік у селищі збудували 6 будинків,по 4квартири в кожному,і 8 двоквартирних будинків.Скільки всього квартир збудували в селищі за рік?

-Про що йдеться у задачі?

(-Про будинки)

-Скільки є будинків?

(-6 і 8)

По скільки квартир мають 6 будинків?

(-По 4 кв у кожному)

-По скільки квартир мають 8 будинків?

(-По 2 кв у кожному)

Умова(записую на дошці)

6б.-по 4кв.

8б-по 2 кв.

-Як нам дізнатися скільки квартир у 6-и будинках?(Якщо відомо що у 6 будинках по 4 квартири у кожному)

1)4*6=24(кв)-у 6 буд.

-Скільки квартир у 8 будинках?(Якщо відомо,що у 8 будинках по 2 квартири у кожному)

2)2*8=16(кв)-у 8 буд.

-Скільки разом квартир у 6и і 8и будинках?

3)24+16=40(кв)

Вираз:4*6+2*8

Відповідь:за рік збудували 40 квартир.

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики
  12. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.




Переглядів: 1035

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні визначення та поняття в природокористуванні. Предмет економіки природокористування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.