МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Конспект уроку з математикиКлас:3-Б Тема:Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Засвоєння таблиці множення і ділення.(№№290-300) Мета: Навчальна:ознайомити учнів з рівняннями на знаходження невідомого множника;закріпити навички табличного множення і ділення; Розвивальна:розвивати логічне мислення у дітей; Виховна:виховувати інтерес до математики; Хід уроку: I.Контоль,корекція і закріплення знань. Перевірка домашнього завдання. В-ді:6;4;7. 2.Вправа 289. Вчитель зачитує в-ді 28:7+49=4+49=53 7*3+7*6=21+42=63 70-56:7=70-8=62 63-63:7=63-9=54 7*6+7*2=42+14=56 42:(12-5)=42:7=6 II.Вивчення нового матеріалу. 1.Засвоєння талиці ділення на 7. Гра «Мовчанка» (Показую приклад на ділення,а діти записують результат у зошит,за тим зачитують) 21:7=3 42:7=6 28:7 =4 35:7=5 63:7=9 56:7=8 49:7=7 14:7=2 290.Продовж кожен рядок чисел.(с.46) 5 10 15 20 25 6 12 18 24 7 14 21 -Поясніть як ви продовжували кожен ряд чисел? (-Додаючи 5 6 7) Виконання вправи 291(письмово).(с.47) -Як називаються числа при множенні? (-Множник,множник,добуток) -Як знайти невідомий множник? (-Добуток поділити на відомий множник) 291.З кожного прикладу на множення склади два приклади на ділення: 7*6=42, 4*6=24. В-ді: 1)42:7=6 2)24:4=6 42:6=7 24:6=4 2.Усне закінчення обчислень за вправою 292. 292.Закінчи обчислення(Усно).(с.47) 30:6= 35:7=
Що дістаємо ,коли добуток ділимо на множник? (Значення невідомого множника) Записую:якщо a*b=c ,то чому дорівнює частка c:a; частка c:b? a*b=c c:a= b c:b= a Запис у зошитах буквеної рівності. 3.Усне виконання вправи 293.Учні знаходять невідомий множник за правилом. -Як знайти невідомий множник? (-Добуток поділити на відомий множник). 12:2=6 15:3=5 20:4=5 Пояснення нового матеріалу. Пояснення вчителем вправи 294.(Читання хором або сильнішим учнем)(с.47) Запис учнями рівняння і його розв’язання. 294.Невідоме число помножили на 4 і дістали 28.Знайди невідоме число. -Назвіть компоненти при множенні (-Множник,множник,добуток) -Яким компонентом є невідоме число х? (-Невідомим множником) Можна скласти таку рівність:х*4=28. Ця рівність є рівнянням. У ньому невідоме число хє множником(як ви і сказали). -Як знайти невідомий множник? (-Добуток поділити на відомий множник) Знайдемо невідомий множник:х=28:4 ;х=7. Записуємо рівняння: Х*4=28 Х=28:4 Х=7 7*4=28 Відповідь:невідоме число дорівнює 7. II.Фізкультхвилинка. Всі піднесли руки - раз, І навшпиньки став весь клас. Два – присіли, руки вниз. На сусіда не дивись. Будем дружно ми вставати, Щоб ногам роботу дати. Хто старався присідати – Може вже відпочивати. Первинне закріплення Розв’язування рівнянь №295.Учні по черзі виходять до дошки і записують розв’язання з коментуванням.(с.47) 1)х*3=18 -Що потрібно знайти? (-Невідомий множник) -Як знайти невідомий множник? (-Добуток поділити на відомий множник)
Х=18:3 Х=6 6*3=18 2)4*х=36 -Що потрібно знайти? (-Невідомий другий множник) -Як знайти невідомий множник? (-Добуток поділити на відомий множник) Х=36:4 Х=9 4*9=36 III.Розвиток математичних умінь. 1.Робота над задачею 296.(с.47) 296.7 хлопчиків поділили між собою порівну 35 горіхів.Скільки горіхів одержали хлопчики? (Задача заздалегідь записана на дошці) -Скільки було хлопчиків? (-7) -Скільки вони отримали горіхів? (-35) -Чи можемо дізнатися скільки горіхів одержав 1 хлопчик? (-Можемо) Умова: 7хл.-35г. 2хл- ?г. План розв’язування 1)По скільки горіхів одержав 1 хлопчик? 1)35:7=5(гор.)-одержав 1 хлопчик 2)Скільки горіхів одержали 2 хлопчики? 2)5*2=10(гор.)-одержали 2 хлопчики Вираз:35:7*2 Відповідь :2 хлопчики одержали 10 горіхів. 2.Робота над задачею 297.(с.47) Задача заздалегідь написана на дошці Зачитування задачі вчителем . Хором. Читає сильніший учень. 297.Ширина річки 20м.Під час повені річка з одного боку вийшла з берегів на 6м,а з другого-у 3 рази далі.Яка ширина річки під час повені? 20+6+6*3= Поясни ,що означають доданки 20,6 і 6*3 у складеному виразі ,й закінчи розв’язання задачі. Умова задачі: Ширина-20м Лівий бік-6м Правий бік-?м,у 3 р.> (Учитель креслить рисунок)
6м I 20м I ?м,у 3р. > Дивлячись на рисунок учні пояснюють ,що означає вираз і кожен його доданок. 20м-ширина ріки. На 6м-річка вийшла з лівого боку під час повені. З правого невідомо на скільки ,але відомо що у 3 р. >,ніж з лівого боку. Потрібно дізнатися,яка ширина річки під час повені?
-Чи можемо одразу дати в-дь на питання задачі? (-Ні) -Яка ширина річки до повені? (-20м) -На скільки м розлилась ріка вліво під час повені? 1)20+6=26(м)-після розливу вліво -На скільки м вона розлилась вправо,якщо відомо,що вліво на 6 м? 2)6*3=18(м)- після розливу вправо -Яка ширина річки під час повені? 3)26+18=44(м)-ширина річки під час повені Вираз:20+6+6*3 Відповідь:ширина річки під час повені 44м. 2.Письмове розв’язання задачі 296. IV.Підсумок уроку. -Що вивчали на уроці? -Пригадайте як називаються числа при множенні? -Як знайти невідомий добуток? Домашнє завдання №№299-300,с.47-48. Пояснення домашнього завдання. № 300.За рік у селищі збудували 6 будинків,по 4квартири в кожному,і 8 двоквартирних будинків.Скільки всього квартир збудували в селищі за рік? -Про що йдеться у задачі? (-Про будинки) -Скільки є будинків? (-6 і 8) По скільки квартир мають 6 будинків? (-По 4 кв у кожному) -По скільки квартир мають 8 будинків? (-По 2 кв у кожному) Умова(записую на дошці) 6б.-по 4кв. 8б-по 2 кв. -Як нам дізнатися скільки квартир у 6-и будинках?(Якщо відомо що у 6 будинках по 4 квартири у кожному) 1)4*6=24(кв)-у 6 буд. -Скільки квартир у 8 будинках?(Якщо відомо,що у 8 будинках по 2 квартири у кожному) 2)2*8=16(кв)-у 8 буд. -Скільки разом квартир у 6и і 8и будинках? 3)24+16=40(кв) Вираз:4*6+2*8 Відповідь:за рік збудували 40 квартир.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|