Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція №7. SADT та IDEF

Методологія структурного аналізу та проектування була створена у кінці 60-х років ХХ століття. У 1981 дана методологія використовувалася в більш ніж 50-ти компаніях проекти роботі над проектами, що охвачують різноманітні предметні області, у тому числі аерокосмічне виробництво, телефонні мережі і тд. Даний метод підтримувався Міністерством Оборони США, яке було ініціатором розробки сімейства стандартів IDEF. Методології сімейства IDEF дозволяють відображати і аналізувати моделі діяльності широкого спектру складних систем. На даний момент у сімейство IDEF входять (усього то їх аж 15!):

§ IDEF0 – методологія функціонального моделювання (система, що вивчається, представляється у вигляді набору взаємопов’язаних функцій, тобто набору функціональних штукенцій.

Була розроблена у 1981 році та представляє собою розвиток графічної мови опису функціональних систем. Застосовувати IDEF0 на початкових стадіях проектування складних штучних систем управління виробництва бізнесу, включаючи людей, обладнання та програмне забезпечення.

Представляє собою сукупність правил, методів та процедур, призначених для побудови функціональної моделі об’єкта певної предметної області. Так само, як і у діаграми потоку даних, існує тута поняття контекстного рівня.

Коменти до того, що на дошці калякалося (ДІАГРАААААААМКИИИИИИИИИ. знову. ура.):

o Стрілка, що позначає вхід, - input - відображає те, що споживається у ході виконання певного процесу;

o out – результат виконання процесу;

o а та, що зверху входить – control – позначає обмеження та інструкції, що впливають на виконання певного процесу;

o нижня – (виконавчий) механізм – що тре для виконання даного процесу. Стрілка механізму вказує на ресурси, які безпосередньо виконують моделюючу дію, нею позначають персонал, техніку та обладнання; можуть бути відсутніми;

o стрілки управління – як і коли виконується функціональний блок. Оскільки управління контролює поведінку функціонального блоку при створенні чогось на виході, то як мінімум повинна бути присутня одна стрілка управління у кожного блоку.

Виділяють 5 основних видів комбінованих стрілок:

1. вихід-вхід

2. вихід-управління

3. вихід-механізм

4. вихід-зворотній зв’язок на управління

5. вихід-зворотній зв’язок на вхід

§ IDEF3 – методологія документування процесів, які відбуваються у системі.

Була розроблена у кінці 80х років з метою моделювання послідовності дій і процесів системи, що аналізується. Основою методології IDEF3 слугує сценарій процесу, що виділяє із моделі послідовність дій, які відбуваються у системі. Діаграми IDEF3 дозволяють моделювати сценарії, що відбуваються у системі процесів, досліджувати зв’язки між діями у процесі, описувати послідовність змін властивостей об’єкта в рамках процесу, що розглядається. Засоби моделювання та документування IDEF3 дозволяють виконувати наступні задачі:

1) Документувати дані, що є у наявності

2) Визначати та аналізувати точки впливу потоків супутнього документообігу на сценарії технологічних процесів

3) Дозволяють визначати ситуації, в яких потребується прийняття рішення, що впливає на життєвий цикл процесу

4) Сприяти прийняттю оптимальних рішень при реорганізації технологічних процесів

5) Розробляти імітаційні моделі технологічних процесів

§ IDEF5 – методологія онтологічного дослідження складних систем за допомогою визначеного словника термінів і правил, на основі яких можуть бути сформовані достовірні твердження про стан системи, що розглядається в деякий момент часу; використовується логіка предикатів першого порядку при використанні даної методології.

Модель SADT може бути зосереджена або на функціях системи або на її об’єктах:

v моделі, що орієнтовані на функції системи прийнято називати функціональними моделями; функціональна модель представляє функції системи з необхідним ступенем деталізації, які відображають свої взаємовідношення через об’єкти системи

v на об’єкти – моделі даних; представляють собою детальний опис об’єктів системи, пов’язаних системними функціями

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 958

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція №6. Аналіз. Аналіз вимог | Лекція №8. Модель предметної області. Онтологія. Особливості онтологічного стандарту IDEF5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.