Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вступна лекція

З дисципліни «геодезія та землевпорядкування»

(денна форма навчання)

1.Предмет «Геодезія та землевпорядкування», його роль в підготовці спеціалістів з напрямку підготовки «Агрономія».

Раціональне і ефективне використання землі є актуальною проблемою сучасності. Для забезпечення раціонального та ефективного використання землі необхідні точні планово-картографічні матеріали, які складаються на основі геодезичних, аерофотогеодезичних та космічних знімань.

В свою чергу картографічні матеріали являються основою для складання проектів землеустрою.

Землеустрій – це виявлення нових земель для сільськогосподарського і несільськогосподарського використання на основі проведення топографо-геодезичних, ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень і вишукувань, а також вивчення стану цих земель.

Мета викладення дисципліни

Мета вивчення дисципліни - засвоєння знань та придбання навичок з виконання геодезичних вимірювань, роботи з геодезичними інструментами, визначення номенклатури топографічних карт, як основи для складання проектів внутрішньогосподарського землевпорядкування з врахуванням агрохімічних показників ґрунтів та їх захисту від водної та вітрової ерозії, проектування та будівництва систем гідромеліорації.

 

Завдання вивчення дисципліни

Головними завданнями вивчення дисципліни є: отримання майбутніми фахівцями знань з геодезії та землевпорядкування як засобу раціонального використання землі.

В результаті вивчення дисциплін студент повинен:

Знати:

- загальні відомості про форму і розміри Землі, системи координат, топографічну основу, геодезичну мережу, основи земельного законодавства, земельного кадастру, основ землевпорядкування.

Вміти:

- користуватись картою, орієнтуватись на місцевості, розв’язувати геодезичні та інженерні задачі на топографічній основі, користуватися інформацією про якість ґрунтів для технологічного забезпечення сільськогосподарського виробництва, готувати проект внутрішньогосподарського землевпорядкування та користуватися ним в своїй практичній діяльності.

Отримані знання з дисципліни «Геодезія та землевпорядкування» дають можливість спеціалістам агрономічного профілю технічно грамотно і безпечно використовувати сільськогосподарські машини, впроваджувати сучасні технології, орієнтуватися на місцевості при будівництві гідромеліоративних систем та комплексів по захисту ґрунтів від ерозії.

Сучасний рівень організації сільськогосподарського виробництва потребує не тільки використання кількісних та якісних характеристик земельних ресурсів, але й грамотного відображення цих показників по кожній земельній ділянці.

2. Робоча (навчальна) програма вивчення дисципліни «Геодезія та землевпорядкування».

Робочою програмою з дисципліни «Геодезія та землевпорядкування» передбачені наступні нормативні заходи, які приведені в табл.1.

Таблиця №1

Нормативні дані
Курс
Семестр
Загальний обсяг (год.)
Кількість модулів
Аудиторні заняття ( всього год.)
в т.ч. лекції (год.)
лабораторні заняття (год.)
практичні заняття (год.) -
семінарські заняття (год.) -
Самостійна робота (всього год.)
в т.ч підготовка до аудиторних занять (год.)
підготовка до контрольних заходів (год.)
виконання курсового проекту/роботи (год.) -
виконання індивідуальних завдань (год.) -
опрацювання розділів програми, які не викладаються на лекціях (год.)
Вид підсумкового контролю ДЗ

 

54 години, передбачені робочою програмою для вивчення дисципліни «Геодезія та землевпорядкування», дозволяють вивчити тільки основні теорії і практики для використання матеріалів землеустрою агрономами при організації праці, впровадження нових технології при вирощуванні сільськогосподарської продукції і охорони земель від ерозії. Познайомитись з основними геодезичними приладами та методами вимірювань для складання планово-картографічної основи, або внесення змін до неї.

Більш детальне вивчення дисципліни «Геодезія та землевпорядкування» можливе по індивідуальним планам додатково, що дозволить отримати більш повні знання з наступних напрямків:

1. Сучасні методи дистанційного зондування землі (ДДЗ) для отримання картографічної основи.

2. Порядок виконання землевпорядних робіт для створення повноцінних проектів внутрішньогосподарського землевпорядкування.

3. Земельний кадастр та його зв'язок з землеустроєм.

4. Економічне обґрунтування проектів землеустрою.

Повні і всеохватні знання з дисципліни «Геодезія і картографія» дають можливість спеціалістам сільськогосподарського виробництва в повному обсязі реалізувати свої зусилля на раціональне і ефективне використання кожної земельної ділянки на території землекористування.

 

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Вступна частина
  9. Вступна частина
  10. Вступна частина – 5 хвилин.
  11. І. Організаційно-вступна частина.




Переглядів: 1407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.