МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контроль доступуІнкапсуляція забезпечується наступними засобами Методи Поля даних Особливості реалізації Як вже говорилося вище , в сучасних об'єктно- орієнтованих мовах програмування кожен об'єкт є значенням , що належать до певного класу. Клас являє собою оголошений програмістом складовою тип даних , що має в складі : Параметри об'єкта ( звичайно , не всі , а тільки необхідні в програмі) , що задають його стан (властивості об'єкта предметної області) . Іноді поля даних об'єкта називають властивостями об'єкта , через що можлива плутанина . Фізично поля являють собою значення ( змінні , константи) , оголошені як належать класу . Процедури і функції , пов'язані з класом. Вони визначають дії , які можна виконувати над об'єктом такого типу , і які сам об'єкт може виконувати. Класи можуть успадковуватися один від одного. Клас - нащадок отримує всі поля і методи класу -батька , але може доповнювати їх власними або перевизначати вже наявні . Більшість мов програмування підтримує тільки одиничне успадкування (клас може мати тільки один клас-батько ) , лише в деяких допускається множинне спадкування - породження класу від двох або більше класів - батьків. Множинне успадкування створює цілий ряд проблем , як логічних , так і чисто реалізаційних , тому в повному обсязі його підтримка не поширена. Замість цього в 1990 -і роки з'явилося і стало активно вводитися в об'єктно - орієнтовані мови поняття інтерфейсу . Інтерфейс - це клас без полів і без реалізації , що включає тільки заголовки методів . Якщо якийсь клас успадковує (або , як кажуть , реалізує ) інтерфейс , він повинен реалізувати всі вхідні в нього методи . Використання інтерфейсів надає відносно дешеву альтернативу множинного спадкоємства . Взаємодія об'єктів в абсолютній більшості випадків забезпечується викликом ними методів один одного. Оскільки методи класу можуть бути як чисто внутрішніми , що забезпечують логіку функціонування об'єкта , так і зовнішніми , за допомогою яких взаємодіють об'єкти , необхідно забезпечити прихованість перших при доступності ззовні другий . Для цього в мови вводяться спеціальні синтаксичні конструкції , явно задають область видимості кожного члена класу. Традиційно це модифікатори public , protected і private , що позначають , відповідно, відкриті члени класу , члени класу , доступні тільки з класів - нащадків і приховані , доступні тільки усередині класу. Конкретна номенклатура модифікаторів і їх точний зміст різняться в різних мовах. Читайте також:
|
||||||||
|