МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приведені параметричні індекси конкурентів приймаються за співвідношення параметрів конкуруючих товарів у порівнянні зі своїми.Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:
Висновок: М 2 по параметрам на чотири бали нижча за М 1. а М 3 на 3 бали вища за М 1. Припустимо, що для моделі 2 ціна дорівнює 4600$,а для М3=4800$. Необхідно розрахувати надбавки і знижки у ціні нашої моделі у порівнянні з цінами конкурентів, враховуючи розраховані раніше параметричні індекси. Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:
Висновок: Модель 2 по параметрам на 4 бали нижча за модель 1, а модель 3 на 3 бали вища за модель 1. Припустимо, що для моделі 2 ціна дорівнює 4600 $, а для моделі 3 - 4800 $. Первісно розрахована ціна по max маржинальному доходу для нашої моделі 1 дорівнює 5200$, тому надбавка у ціні у порівнянні змоделлю 2 виправдана і реальна, а з моделлю 3 не має сенсу. 3 стадія- визначення скорегованого обсягу продаж . На цій стадії визначається основний конкурент і оцінюється обсяг продаж і МД з урахуванням ціни конкурента. Приклад 2 Розрахункова ціна моделі 1 5000 $ за штуку при кількості продаж 10000 в рік. За конкретних ринкових умов кількість проданого товару знижується до 7500 штук в рік за цією ціною. Визначити маржинальний дохід з врахуванням даної ситуації, якщо змінні витрати на одиницю продукції дорівнюють 1961$. Формули для розрахунків: · МД = V МД%; V ; ; V=PQ ·
Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:
4 стадія - формування висновку і прийняття рішень Максимальний маржинальний дохід з урахуванням товарів конкурентів буде при ціні 4800$, хоча у порівнянні з моделлю 3 надбавка за різність параметрів буде складати всього 3%. При цьому, щоб компенсувати цю надбавку необхідно виділити додаткові ресурси для просування товарів на ринок, але у даному випадку встановити ціну на рівні 4800$ доцільніше ніж на рівні 4600$, але при цьому треба поліпшити якість моделі 1 та ї репутацію, ніж встановити ціну нижчу за ціну моделі 3. Поліпшивши якість виробу, можна встановити ціну на високому рівні та збільшити обсяги реалізації і при цьому отримати ще більший МД. Приклад 3 Визначимо МД, якщо при ціні 4800 $ збільшити кількість реалізацій на 500 од. у рік. Вихідні дані: · Р=4800 $ · Q1=9000шт · Q2=9500шт. Формули для розрахунків та послідовність виконання:
Коли керівництво фірми вирішує складну задачу максимально збільшити МД і одночасно привести ціну на свій товар у відповідність з ціною конкурентів необхідно особливу увагу приділяти можливим відповідним діям конкурентів. Тобто при прийняття правильного рішення по ціноутворенню залежить від більш якісного, а не кількісного аналізу ринкової ситуації. Байдужа ціна - це ціна, при якій покупцеві буде байдуже, яку з конкурентних моделей придбати. При встановленні байдужих цін головна задача полягає у встановленні такого рівня надбавки ( знижки ) до ціни конкурентного товару, яка буде точно відповідати параметричним оцінкам свого товару у порівнянні з конкурентними товарами. Приклад 4 Розрахуємо байдужу ціну моделі 1 у порівнянні з конкурентними М2 і МЗ Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:
Послідовність виконання: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|