Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приведені параметричні індекси конкурентів приймаються за співвідношення параметрів конкуруючих товарів у порівнянні зі своїми.

Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:

ІНДЕКСИ   М 1   М2   М3  
1.Середньозважений   81.75   78.5   84.25  
2. Приведений   100%   96%   103%  

Висновок:

М 2 по параметрам на чотири бали нижча за М 1. а М 3 на 3 бали вища за М 1.

Припустимо, що для моделі 2 ціна дорівнює 4600$,а для М3=4800$. Необхідно розрахувати надбавки і знижки у ціні нашої моделі у порівнянні з цінами конкурентів, враховуючи розраховані раніше параметричні індекси.

Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:

ПОКАЗНИКИ   М2   М1   МЗ  
І. Ціна, $        
2. Перевищення ціни      
З. Розрахункова реальна надбавка (знижка)  
4. у%    
5. Невиправдана надбавка   600-192=408 400-(-144)=544
  6. у %  

Висновок: Модель 2 по параметрам на 4 бали нижча за модель 1, а модель 3 на 3 бали вища за модель 1. Припустимо, що для моделі 2 ціна дорівнює 4600 $, а для моделі 3 - 4800 $. Первісно розрахована ціна по max маржинальному доходу для нашої моделі 1 дорівнює 5200$, тому надбавка у ціні у порівнянні змоделлю 2 виправдана і реальна, а з моделлю 3 не має сенсу.

3 стадія- визначення скорегованого обсягу продаж .

На цій стадії визначається основний конкурент і оцінюється обсяг продаж і МД з урахуванням ціни конкурента.

Приклад 2

Розрахункова ціна моделі 1 5000 $ за штуку при кількості продаж 10000 в рік.

За конкретних ринкових умов кількість проданого товару знижується до 7500 штук в рік за цією ціною. Визначити маржинальний дохід з врахуванням даної ситуації, якщо змінні витрати на одиницю продукції дорівнюють 1961$.

Формули для розрахунків:

· МД = V МД%; V ; ; V=PQ

·

 

Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:

Р $ Q, шт. Надбавка (знижка) порівняно з М3 Маржинальний дохід
% 5200*7500=24292500
4800*9000=25551000
4600*9500=25070500
4400*10000=24390000

4 стадія - формування висновку і прийняття рішень

Максимальний маржинальний дохід з урахуванням товарів конкурентів буде при ціні 4800$, хоча у порівнянні з моделлю 3 надбавка за різність параметрів буде складати всього 3%. При цьому, щоб компенсувати цю надбавку необхідно виділити додаткові ресурси для просування товарів на ринок, але у даному випадку встановити ціну на рівні 4800$ доцільніше ніж на рівні 4600$, але при цьому треба поліпшити якість моделі 1 та ї репутацію, ніж встановити ціну нижчу за ціну моделі 3.

Поліпшивши якість виробу, можна встановити ціну на високому рівні та збільшити обсяги реалізації і при цьому отримати ще більший МД.

Приклад 3

Визначимо МД, якщо при ціні 4800 $ збільшити кількість реалізацій на 500 од. у рік. Вихідні дані:

· Р=4800 $

· Q1=9000шт

· Q2=9500шт.

Формули для розрахунків та послідовність виконання:

Коли керівництво фірми вирішує складну задачу максимально збільшити МД і одночасно привести ціну на свій товар у відповідність з ціною конкурентів необхідно особливу увагу приділяти можливим відповідним діям конкурентів. Тобто при прийняття правильного рішення по ціноутворенню залежить від більш якісного, а не кількісного аналізу ринкової ситуації.

Байдужа ціна - це ціна, при якій покупцеві буде байдуже, яку з конкурентних моделей придбати. При встановленні байдужих цін головна задача полягає у встановленні такого рівня надбавки ( знижки ) до ціни конкурентного товару, яка буде точно відповідати параметричним оцінкам свого товару у порівнянні з конкурентними товарами.

Приклад 4

Розрахуємо байдужу ціну моделі 1 у порівнянні з конкурентними М2 і МЗ

Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:

ПОКАЗНИКИ   М 2   М 3  
1.Приведений параметричний індекс   96%   103%  
2. Надбавка ( знижка ) УР(У%;  
:3. Ціна      
'4. Байдужа ціна для МІ   4600(1 +0,042)=4793   4800(1 +(-0,03))=4656  

Послідовність виконання:


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. VII. За видами товарів і послуг
  5. Автомати для продажу штучних товарів
  6. Агрегатні індекси.
  7. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  8. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  9. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  10. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  11. Аналізцін і товарівконкурентів
  12. Асортимент шкільних товарів




Переглядів: 538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План лекції | І. Розрахунок байдужої ціни для нового товару М1 у порівнянні з базовим товаром М2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.