МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Нормальний режим роботи ТАД. Обертаючий момент.В ТАД є магнітний потік (обертове магнітне поле), який циркулює по магнітопроводу. Проте опір магнітопровода тут набагато більший, ніж у трансформаторі, бо на шляху магнітного потоку зустрічається повітряний зазор між ротором і статором, який створює великий опір для магнітного потоку. Щоб його подолати, потрібна значна е. р. с., створювана струмом холостого ходу трансформатора і досягає 20-50% номінального струму двигуна. Оскільки при холостому ході струм в обмотці ротора дуже малий, його м. р. с. можна знехтувати При навантаженні струм в обмотці ротора зростає і, значить, його м. р. с. збільшується. Сумарний магнітний потік двигуна створюється спільною дією м. р. с. обмоток статора і ротора,залишаючись майже незмінним при коливаннях навантаження. Подібно до того, як у трансформаторі зі збільшенням навантаження зростає струм у первинній обмотці, в двигуні зі зростанням навантаження збільшується струм в обмотці статора. Рівняння м. р. с. для трансформатора дійсне й для двигуна: F = F+F, де F – результуюча м. р. с. двигуна в режимі холостого ходу; F- м. р. с. обмотки статора; F- м. р. с. обмотки ротора. Причиною виникнення обертового момента двигуна є взаємодія струму в обмотці ротора з магнітним полем статора. Оскільки обмотка ротора має індуктивний опір, струм у ній Івідставатиме від е. р. с. Ена кут . Обертаючий момент двигуна пропорційний його корисній (активній) потужності, яка, в свою чергу, пропорційна активній складовій струму в обмотці статора. Через те що потужність кола статора практично дорівнює потужності кола ротора, можна сказати, що обертовий момент двигуна пропорційний також активній потужності ротора, тобто активній складовій струму в обмотці ротора: М = сФІ. Звичайно напруга мережі Uстала, тому і пропорційний їй магнітний потік Ф теж буде сталим. Отже, М = І= І, Тобто обертаючий момент двигуна пропорційний активній складовій струму в обмотці ротора. Як показують дослідження, М = U, тобто обертаючий момент двигуна пропорційний квадрату напруги мережі. Невелике зниження цієї напруги призводить до значного зменшення обертового момента двигуна. Обертовий момент двигуна не є сталою величиною, а залежить від ковзання. Крива на рис.8.5. При пуску двигуна ковзання s = 1. Цьому ковзанню відповідає пусковий момент М. З розкручуванням двигуна частота струму в обмотці ротора й індуктивний опір його зменшуються, а значить, активна складова струму в цій обмотці зростає. Це спричинює збільшення обертового моменту двигуна до максимального значення М. Відношення Мдо номінального обертаючого моменту М, яке називається коефіцієнтом перевантажувальної здатності двигуна, коливається в межах від 1,5 до 2,5. Однак при дальшому розкручуванні двигуна обертовий момент різко зменшується. При ковзанні s = 0 він теж знижується до нуля.
Читайте також:
|
||||||||
|