МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МОДУЛЬ 1. МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕСВСТУП Київ 2008 Конспект лекцій МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ О.М. Ложачевська МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний авіаційний університет МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний авіаційний університет О.М. Ложачевська
МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Конспект лекцій
Київ 2008
УДК 658(100)(042.4) ББК У298.2я7 Л 71
Рецензенти: Є.М. Сич – докт. екон. наук, професор кафедри економіки підприємств транспорту Державного економіко-технологічного університету транспорту. О.Є. Бабина - канд. екон. наук, професор кафедри економіки та менеджменту Київської державної академії водного т9ранспорту ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. В.М. Загорулько – докт. екон. наук, професор кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення Національного авіаційного університету.
Затверджено на засіданні науково-методично-редакційною радою Інституту економіки та менеджменту НАУ (протокол № від 2008р.)
Л 71 Міжнародний менеджмент: конспект лекцій / Автор: Ложачевська О.М. – К.: НАУ, 2008. – 80 с.
Містить основні поняття дисципліни "Міжнародний менеджмент". Викладено сутність та особливості розвитку міжнародного бізнесу, визначені основні форми та розкриті особливості менеджменту інтегрованих корпоративних структур з урахуванням національних стереотипів поведінки. Для студентів спеціальностей 8.050103 "Міжнародна економіка", 8.050104 "Фінанси", 8.050107 "Економіка підприємства".
УДК 658(100)(042.4) ББК 298.2я7
© Ложачевська О.М., 2008 Навчальна дисципліна "Міжнародний менеджмент" є складовою підготовки фахівців до практичної діяльності з напряму "Економіка і підприємництво" і спирається на набуті знання під час вивчення дисциплін "Міжнародна економіка", "Менеджмент", "Менеджмент персоналу", "Міжнародні ринки", "Міжнародна торгівля", "Транснаціональні корпорації", "Стратегічне управління", "Економіка зарубіжних країн" та інших фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, у яких глибше вивчається окремі проблеми міжнародної економіки. Основною метою навчальної дисципліни "Міжнародний менеджмент" є розкриття перспектив розвитку міжнародного менеджменту, його ролі в функціонуванні та розвитку транснаціональних корпорацій, пошук нових форм і методів управління та формування міжнародних стратегій в умовах ринкової економіки. Головна задача вивчення дисципліни "Міжнародний менеджмент" - засвоєння загальних основ управління діяльністю компаній в сучасних умовах розвитку міжнародного бізнесу, вибір методів формування міжнародних стратегій організаційного та економічного розвитку транснаціональних корпорацій. На базі здобутих знань з дисципліни "Міжнародний менеджмент" фахівець у своїй професійній діяльності може вирішувати компетентно такі професійні завдання щодо: - сутності концепцій, розвитку та періодизації міжнародного бізнесу; - особливостей розвитку та структур міжнародного менеджменту; - формування стратегій виходу українських фірм на зовнішній ринок та ролі функції міжнародного менеджменту; - сутності форм транснаціональних компаній та фінансово-промислових груп США, Німеччини, Японії, Південної Кореї, Росії тощо; - організаційно-правових форм бізнесу в Україні та за кордоном; - особливостей технології міжнародного менеджменту та планування міжнародних НДДКР. У результаті засвоєння навчального матеріалу навчального модуля №1 „Міжнародний бізнес” студент повинен: Знати: - природу та визначення міжнародного бізнесу; - задачі та особливості міжнародного бізнесу; - організації та стратегічне управління в міжнародних фірмах; - організаційно-правові форми міжнародного бізнесу; - можливості виходу українських фірм на зовнішній ринок та рольові функції міжнародного менеджера. Вміти: - застосовувати методи аналізу міжнародного бізнесу; - робити глобальні оцінки та зіставлення; - аналізувати розвиток міжнародного бізнесу; - проводити аналіз та оцінку зовнішнього середовища міжнародного бізнесу. Читайте також:
|
||||||||
|