МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Типи торгових посередників у каналах розподілу
Дилери – це гуртові (рідше роздрібні) посередники, які здійснюють операції від свого імені і за свій рахунок. Вони купують товар за договором поставки. Таким чином, дилер стає власником продукції після повної оплати поставки. Стосунки між виробником і дилером розриваютьсяпісля виконання всіх умов договору поставки. Проте взаємовідносини виробника з дилерами останнім часом набувають різних форм через бажання виробників формувати вертикальні канали розподілу. При цьому дилери отримують привілеї, об’єднуючи в своїх руках ряд послідовних етапів процесу виробництва і розподілу. У логістичному ланцюгу дилери займають позицію, найближчу до кінцевих споживачів. Дистриб’ютори – гуртові і роздрібні посередники, які здійснюють операції від імені виробника за свій рахунок. Як правило, виробник надає дистриб’ютору право торгувати своєю продукцією на визначеній території і протягом визначеного періоду. Таким чином, дистриб’ютор не є власником продукції. Дистриб’ютор може діяти і від свого імені. В такому випадку в рамках договору про надання права торгівлі укладається договір поставки. В логістичному ланцюгу дистриб’ютори зазвичай займають місце між виробником і дилерами. Комісіонери – це гуртові і роздрібні посередники, які діють від свого імені і за рахунок виробника. Комісіонер не є власником продукції, яку продає. Виробник (чи комітент в даній ситуації) залишається власником продукції до її передачі і оплати кінцевим споживачем. Договір про поставку продукції укладається від імені комісіонера. Винагорода комісіонера становить певний відсоток від суми проведеної операції або різницю між ціною, встановленою комітентом, і ціною реалізації. Агенти – посередники, які виступають представниками чи помічниками іншої особи (принципала). Як правило, агенти є юридичними особами. Агент заключає угоду від імені і за рахунок принципала. За обсягом повноважень виділяють дві категорії агентів. Універсальні агенти здійснюють будь-які юридичні дії від імені принципала. Генеральні агенти укладають лише ті угоди, які зазначені у дорученні. За свої послуги агенти отримують винагороду як за тарифами, так і за домовленістю з принципалом. Найпоширеніший вид оплати послуг агентів – відсоток від укладеної угоди. Брокери – посередники, в обов’язки яких входить зведення контрагентів. Брокери не є власниками продукції, як дилери, і не розпоряджаються продукцією, як дистриб’ютори, комісіонери чи агенти. На відміну від агентів, брокери не мають договірних відносин з жодною із сторін, які укладають договір і діють лише на основі окремих доручень. Брокери винагороджуються лише за продану продукцію.
Читайте також:
|
|||||||||||
|