МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розділ І. ФЕНОМЕН ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯВСТУП Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ. Розділ VІІІ. ЛЮДИНА І КУЛЬТУРА. Розділ VІІ. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ. Тема 42. Поняття політики. Політика і влада…………………………………….140 Тема 43. Політична система………………………………………………………...146 Тема 44. Політична демократія…………………………………………………….149 Тема 45. Особливості правової, соціально-справедливої держави та громадянського суспільства…………………………………………………...151 Тема 46. Громадські рухи й організації. Політичні партії і влада……………...156 Тема 47. Політика й ідеологія……………………………………………………….160 Тема 48. Політична еліта і народ…………………………………………………...161 Запитання для самоконтролю………………………………………………………162 Тема 49. Поняття культури………………………………………………………….163 Тема 50. Матеріальна та духовна культура……………………………………….169 Тема 51. Культура і цивілізація…………………………………………………….171 Тема 52. Історичність культури. Спадкоємність, традиції і новаторство культури……………………………………………………………………………….173 Тема 53. Національне та загальнолюдське в культурі. Багатоманітність і взаємодія культур……………………………………………………………….175 Тема 54. Культура особистості……………………………………………………...178 Тема 55. Культура, гуманізм, прогрес……………………………………………..181 Запитання для самоконтролю………………………………………………………183 Тема 56. Поняття світогляду……………………………………………………….184 Тема 57. Мораль і світогляд…………………………………………………………192 Тема 58. Мистецтво і світогляд……………………………………………………..194 Тема 59. Історичність світогляду…………………………………………………..201 Тема 60. Міфологія як світогляд……………………………………………………202 Тема 61. Загальна характеристика релігійного світогляду……………………..205 Тема 62. Особливості наукового світогляду……………………………………...209 Тема 63. Філософія і світогляд……………………………………………………...212 Запитання для самоконтролю………………………………………………………218 Короткий термінологічний словник……………………………………………….219 Рекомендована література…………………………………………………………..224 Важливість курсу «Людина і світ» зумовлюється змістом стратегічних завдань, які покликана вирішувати загальна освіта, готуючи особистість до життя у суспільстві. Даний курс має допомогти студентам якомога краще збагнути природу суспільства і держави, в якій вони живуть, розкрити можливості й передумови для реалізації ними своїх прагнень та інтересів у суспільному житті. Знання студентів про людину і світ як специфічну цілісність мають бути засвоєні на високому науковому рівні, тому в структурі курсі зінтегровані знання цілісного циклу суспільних наук: соціології, політології, правознавства, етики, економічної теорії, соціальної психології, культурології, соціальної екології, філософії. Мета курсуполягає у: формуванні у молодих громадян України поваги до прав людини, здатності реалізувати свої права і свободи, поважаючи при цьому права і свободи інших громадян, а також діяти у відповідності до власних переконань і цінностей на принципах плюралізму і демократії. Виходячи з мети, завданнями курсу є набуття студентами узагальнених знань про процеси та явища суспільного буття, про філософські, культурні, політико-правові та соціально-економічні основи життя демократичного суспільства. Вивчення курсу сприятиме соціалізації студентської молоді та активному включенню її в суспільне життя, виховуватиме в студентів такі громадянські риси як правова відповідальність, толерантність, ініціативність, громадянська активність, національна самосвідомість. Побудова курсу «Людина і світ» базується крім загально дидактичних принципів на принципах демократичності, зв’язку з практичною діяльністю, з орієнтованістю на позитивні соціальні дії та плюралізм. Опорний конспект створений з метою підвищення ефективності самостійної роботи студентів, підвищення рівня мотивації навчання, підвищити якість візуальної інформації та ефективність управління навчанням. Читайте також:
|
||||||||
|