Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості управлінських рішень

Питання 1. Поняття і класифікація управлінських рішень

Тема 7. Управлінські рішення

Питання 4. Національні моделі менеджменту

Таблиця 6.1

Сучасні національні моделі менеджменту

Критерій порівняння Американська модель Японська модель Європейська (німецька, маркетингова) модель
         
         
       
       
       
         

Контрольні запитання

1. Яку роль відіграють методи управління у досягненні організаційних цілей?

2. Назвіть найбільш поширені форми прямої економічної дії на персонал.

3. Дайте характеристику основних способів адміністративно-правового впливу на працівників.

4. Назвіть основні форми соціологічних і психологічних методів управління персоналом.

5. Чому в різних країнах світу використовують різні моделі менеджменту?

6. Чим відрізняються американська, японська та європейські моделі менеджменту?

7. Яка з моделей менеджменту найкраще придатна для Україні і чому?

 

1. Поняття і класифікація управлінських рішень.

2. Характеристика процесу прийняття рішень, його основні стадії.

3. Методи розробки управлінськіх рішень.

4. Інформація і діловодство в менеджменті.

 

 

 

Прийняття рішень, як і обмін інформацією, - складова частина будь-якої управлінської функції. Необхідність прийняття рішень виникає на всіх етапах процесу управління.

В загальному сенсі бідь-яке рішення - це вибір альтернативи.

Управлінське рішення - це вибір альтернативи, здійснений керівником, виходячи з його посадових повноважень і компетенций та спрямований на досягнення цілей організації.

 

 

В процесі управління організаціями приймається величезна кількість найрізноманітніших рішень (таблиця 7.1):

Таблиця 7.1

Класифікація управлінських рішень

Класифікаційна ознака Види управлінських рішень
За сферою охоплення чи масштабом можливих наслідків - глобальні; - локальні.
За рівнем прийняття управлінського рішення - керівників вищого рівня; - адміністративного (середнього) рівня; - технічного (нижчого) рівня
За ступенем визначеності інформації, що характеризує ситуацію - в умовах визначеності (детерміновані); - в умовах вірогідної визначеності (ймовірнісні); - в умовах невизначеності
За характером розв΄язуваних проблем - програмовані (з відомими наслідками); - непрограмовані
За способом ухвалення - одноособові: - колегіальні: демократичні, компроміси
За способом обгрунтування (методом розробки) - засновані на раціональному вирішенні проблем (формалізовані); -засновані на суб΄єктивних рішення (неформалізовані); - інтуітивні, засновані на відчутті правильності вибору
За тривалістю дії - перспективні, - поточні; - оперативні

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  3. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  4. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  9. Аграрне виробництво і його особливості
  10. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  11. Аналіз альтернативних рішень
  12. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічні методи | Питання 4. Інформація і діловодство в менеджменті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.