Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основна література

1. Верба Л. Граматика сучасної англійської мови. - К.: Логос, 2001. – 342 с.

2. Гусак Т. Modern English Grammar in Practice.-Дрогобич: Коло,2004. – 230с.

3. Jenny Dooley. Grammarway 3. - Express Publishing. 2000. – 216 c.

Додаткова література

 

1. Павліченко О. М. Англійська мова. Граматичний практикум. – Х.: Ранок, 2011. – 304 с.

2. Betty Azar. Basic English Grammar. – Pearson Longman, 2005. – 500 c.

3. David Rieley. Practical Grammar. – Heinle, 2010. – 272 c.

4. Fiona Davis. Active Grammar. – Cambridge, 2011. – 200 c.

5. Marjorie Fuchs. Grammar Express. - Pearson Longman, 2003. – 420 c.

6. Virginia Evans. Round-Up. - Pearson Longman, 2011. – 190 c.

The Present Continuous Tense (теперішній тривалий час)

 

§ 1 Запам’ятайте, як утворюєтьсяthe Present Continuous Tense

 

(+) I – am – working;you/we/they- are–working;he/she/it- is - working

I am playing the piano now. He is playing the piano now.

My sister is watching TV now. They are listeningto the radio now.

(?) Isheworking? Areyouwatching? Are they reading?

Are you learning the rule now? Is she learning the rule now?

Is your sister watching TV now? Are they listeningto the radio now?

(-) I am notworking.Heis notworking.Theyare notworking.

Jane is not speakingon the telephone. They are not speakingon the telephone.

My sister isn’t watching TV now. They aren’t listeningto the radio now.

 

§ 2 Запам’ятайте, коли вживаєтьсяthe Present Continuous Tense

 

1) The Present ContinuousTenseвживається для вираження дії, яка відбувається в момент мовлення:

She is standing at the window at the moment. He is watching TV now.

Where is he going? They are not playing tennis now.

2) The Present ContinuousTenseвживається для вираження тривалої дії, що відбувається в певний період теперішнього часу, хоча і не обов’язково в момент мовлення. Дія при цьому є тимчасовою:

I’m looking for a new job these days. She is working hard this week.

They are studying literature this term.

3) The Present ContinuousTenseз дієсловами always, constantly, continually вживається для вираження дії яка відбувається занадто часто. Звичайно такі речення виражають роздратування, незадоволення:

I am always meeting Amy when I go shopping.

He is always forgetting to pay the bills.

 

4) Ми вживаємо The Present ContinuousTenseдля дій, які вже були заплановані і відбудуться у найближчому майбутньому:

He is moving into his new house next week.

She is flying to London in two hours.

§ 3Запам’ятайте, що The Present Continuous Tenseвживається з наступним обставинами: now, at the moment, at present, these days, still, nowadays, today, tonight;

 

Завдання для самоконтролю

 


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Використана література
  10. Головною особливістю драйвів є загальна мобілізація рухової системи організму, а основна властивість антидрайвів — демобілізація організму
  11. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  12. Довідкова література




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 1 | Вправа 1 Поставте речення в питальну та заперечну форму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.