Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 1 Поставте речення в питальну та заперечну форму

Examples:

1) Mary enjoys that history class. – Does Mary enjoy that history class? - Mary does not enjoy that history class.

2) They help their mother every day. – Do they help their mother every day? - They do not help their mother every day.

 

1. We read books in the evening. 2. He helps his mother every day. 3. You go to school on Sunday. 4. My friend likes to play football. 5. We go to the country in winter. 6. My sister eats sweets every day. 7. They do their homework in the afternoon. 8. My friends go for a walk in the evening. 9. She works every day.

Вправа 2 Відкрийте дужки, використовуючи the Present Indefinite Tense

Examples:

1) Sue … (eat) a lot of cakes. - Sue eats a lot of cakes.

2) They … (speak) German well. – They speak German well.

3) … you … (play) football every day? – Do you play football every day?

4) … Sally often … (giggle) at him? - Does Sally often giggle at him?

5) Who … (read) newspapers? – Who reads newspapers?

6) What … students usually … (decorate) for parties? - What do students usually decorate for parties?

7) We … (not/go) to the cinema on Sundays. - We do not go to the cinemaon Sundays.

8) Mrs. Derrick … (not/knit) beautiful sweaters. - Mrs. Derrick does not knit beautiful sweaters.

9) … their dog … (not/bark) at night? – Doesn’t their dog bark at night?

 

1. I … (not/drink) coffee in the evening. I … (drink) coffee in the morning. 2. … your friend … (go) to school in the morning? 3. The baby always … (sleep) after dinner. 4. My grandmother … (not/work). She is on pension. 5. I … usually (get) up at seven o'clock in the morning. 6. When … you usually … (come) home from school? 7. Where … your cousin … (work)? – He … (work) at a hospital. 8. … your sister … (study) at an institute? - No, she … (study) at school. 9. My cousin … (go) to school every day. 10. I … (not/read) books in the morning. 11. … she … (not/help) her mother every day? 12. Who … usually (dictate) new words? 13. … Billy … (not/read) newspapers every morning? 14. When … she … (ring) you? 15. … the baby … (not/bother) you at night? 16. Where … Dan … (go) every summer? 17. My nieces … (love) their mother very much. 18. Who always … (forget) about his birthday? 19. … they … (like) cucumber salad very much?

Вправа 3 Відкрийте дужки, використовуючи the Present Indefinite Tense

 

1. The sun (shine) too bright in summer. 2. We always (fry) eggs for breakfast. 3. I never (forget) about his birthday. 4. They (like) tomato salad very much. 5. The snow (melt) in spring every year? 6. Dan (go) to the Crimea every summer? 7. Henry always (mumble) words and it is difficult to understand him. 8. Their dog (bark) at night very often. 9. The wound usually (hurt) very much. 10. We (copy) materials for every lesson. 11. Pupils (not/clean) the class on Tuesdays. 12. Worms (crawl) on the trees and ground. 13. What an architect (design)? 14. Cindy (sew) all her dresses herself? 15. His dog always (play) with its tail. 16. Who (grow) the best carrots in this district? 17. Sam's behaviour (astonish) you? 18. Lakes always (not/freeze) in winter in this region? 19. When the sun (shine) too bright? 20. The snow (melt) in spring every year.

 

Вправа 4 Перекладіть на англійську мову використовуючи the Present Indefinite Tense

 

1. Я вивчаю англійську мову. 2. Вона не працює. 3. Він розмовляє німецькою мовою? 4. Моя мама любить музику. 5. Після вечері вони інколи гуляють. 6. Чому він рідко ходить до кінотеатру? 7. Вони не хочуть йти в кіно. 8. Де ваші батьки? 9. Вона не грає в шахи. 10. Він ніколи не прокидається рано. 11. Вона робить зарядку щодня? 12. Вони ходять у театр раз на місяць. 13. Чи п’єте ви каву вранці? 14. Він рідко ходить у кіно. 15. Вона не читає газет. 16. Вона завжди відпочиває після обіду. 17. Вони п’ють каву кожного ранку. 18. Вона ходить до школи щодня. 19. Вона не готує обід. 20. Ми не їмо овочі на вечерю. 21. Він не працює по суботах. 22. Вони завжди обідають о другій годині? 23. Що ви робите кожної неділі? 24. Куди ваша сестра ходить кожного вечора? 25. Чому він так часто дивиться телевізор? 26. Я ненавиджу жарку погоду. 27. Ви мене розумієте? 28. Що ви думаєте про цю картину?



Читайте також:

  1. Cкладне речення
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  4. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  8. Алгоритм формування статутного фонду банку
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. Аналіз капітальних інвестицій у формування основного стада
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ




Переглядів: 1076

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаткова література | Лекція № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.