МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне заняття 1. Проблеми охорони об’єктів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних територій (2 год.)1. Проблеми формування правових режимів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій. 2. Проблеми реалізації громадянами права на використання природних корисних властивостей окремих об’єктів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів та територій. 3. Проблеми інституційно-функціонального забезпечення охорони і використання природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій. 5. Проблеми економіко-правового стимулювання охорони і ефективного використання природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій. 6. Проблеми юридичної відповідальності за порушення законодавства про природно-заповідний фонд та інші особливо охоронювальні об’єкти і території.
Завдання для самостійної роботи (4 год.) 1. Окреслити напрями розвитку наукової думки щодо охорони та використання об’єктів і територій природно-заповідного фонду, курортів, лікувально-оздоровчих та рекреаційних зон і територій. 2. Визначити перспективи систематизації природно-заповідного, рекреаційного, курортного та ландшафтного права. 3. Визначити місце і роль законодавства про національну екологічну мережу в системі екологічного законодавства. 4. Дослідити повноваження Державної служби заповідної справи у галузі організації, охорони та використання природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів та територій. 5. Розглянути правові засади проектування національної екологічної мережі та організації наукових досліджень у системі функцій екологічного управління. 6. Проаналізувати правові засади участі громадськості у процесі охорони та використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів та територій. 7. Проаналізувати юридичне значення резервування для подальшого заповідання цінних природних територій та об’єктів: проблеми теорії та практики. 8. Дослідити особливості правової охорони біосферних та природних заповідників. 9. Проаналізувати проблеми правового забезпечення здійснення зеленого, сільського та екологічного туризму у контексті рекреаційного природокористування. 10. Розглянути особливості правового режиму рекреаційних природних ресурсів у межах спеціальних (вільних) економічних зон і територій та на територіях зі спеціальним режимом інвестиційної діяльності. 11. Провести співвідношення законодавства про курорти, про охорону здоров’я, про санітарно-епідемічне благополуччя, земельного та екологічного законодавства у регулюванні відносин з охорони та використання лікувально-оздоровчих зон і курортів. 12. Провести співвідношення правового режиму окремих структурних елементів (ключових, сполучних, буферних та відновлюваних територій) у складі національної екологічної мережі. 13. Проаналізувати особливості правової охорони водно-болотних угідь у складі національної екологічної мережі. 14. Розкрити особливості економіко-правового забезпечення заходів з організації, функціонування та охорони природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій. 15. Проаналізувати проблеми формування механізму екологічного страхування у природоохоронному праві. 16. Розглянути проблеми систематизації порушень природно-заповідного, рекреаційного та курортного законодавства у контексті юридичної відповідальності за екологічні правопорушення. 17. Окреслити напрями систематизації порушень законодавства про національну екологічну мережу у контексті юридичної відповідальності за екологічні правопорушення.
Рекомендована література: Основні джерела: 11, 51, 63, 64, 65, 66, 212 Додаткові джерела: 106, 306, 336, 371, 414 Нормативно-правові акти. 1, 12, 13-16, 18, 19, 21, 112, 122, 124, 289. Читайте також:
|
||||||||
|