Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття 1. Проблеми охорони об’єктів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних територій (2 год.)

1. Проблеми формування правових режимів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій.

2. Проблеми реалізації громадянами права на використання природних корисних властивостей окремих об’єктів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів та територій.

3. Проблеми інституційно-функціонального забезпечення охорони і використання природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій.

5. Проблеми економіко-правового стимулювання охорони і ефективного використання природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій.

6. Проблеми юридичної відповідальності за порушення законодавства про природно-заповідний фонд та інші особливо охоронювальні об’єкти і території.

 

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

1. Окреслити напрями розвитку наукової думки щодо охорони та використання об’єктів і територій природно-заповідного фонду, курортів, лікувально-оздоровчих та рекреаційних зон і територій.

2. Визначити перспективи систематизації природно-заповідного, рекреаційного, курортного та ландшафтного права.

3. Визначити місце і роль законодавства про національну екологічну мережу в системі екологічного законодавства.

4. Дослідити повноваження Державної служби заповідної справи у галузі організації, охорони та використання природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів та територій.

5. Розглянути правові засади проектування національної екологічної мережі та організації наукових досліджень у системі функцій екологічного управління.

6. Проаналізувати правові засади участі громадськості у процесі охорони та використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів та територій.

7. Проаналізувати юридичне значення резервування для подальшого заповідання цінних природних територій та об’єктів: проблеми теорії та практики.

8. Дослідити особливості правової охорони біосферних та природних заповідників.

9. Проаналізувати проблеми правового забезпечення здійснення зеленого, сільського та екологічного туризму у контексті рекреаційного природокористування.

10. Розглянути особливості правового режиму рекреаційних природних ресурсів у межах спеціальних (вільних) економічних зон і територій та на територіях зі спеціальним режимом інвестиційної діяльності.

11. Провести співвідношення законодавства про курорти, про охорону здоров’я, про санітарно-епідемічне благополуччя, земельного та екологічного законодавства у регулюванні відносин з охорони та використання лікувально-оздоровчих зон і курортів.

12. Провести співвідношення правового режиму окремих структурних елементів (ключових, сполучних, буферних та відновлюваних територій) у складі національної екологічної мережі.

13. Проаналізувати особливості правової охорони водно-болотних угідь у складі національної екологічної мережі.

14. Розкрити особливості економіко-правового забезпечення заходів з організації, функціонування та охорони природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних об’єктів і територій.

15. Проаналізувати проблеми формування механізму екологічного страхування у природоохоронному праві.

16. Розглянути проблеми систематизації порушень природно-заповідного, рекреаційного та курортного законодавства у контексті юридичної відповідальності за екологічні правопорушення.

17. Окреслити напрями систематизації порушень законодавства про національну екологічну мережу у контексті юридичної відповідальності за екологічні правопорушення.

 

Рекомендована література:

Основні джерела: 11, 51, 63, 64, 65, 66, 212

Додаткові джерела: 106, 306, 336, 371, 414

Нормативно-правові акти. 1, 12, 13-16, 18, 19, 21, 112, 122, 124, 289.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. III. Проблеми репатріації експатріантів
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  7. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  8. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  9. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  10. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  11. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  12. VІ. План та організаційна структура заняття




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 14. Проблеми охорони об’єктів природно-заповідного фонду та інших особливо охоронювальних територій України (8 год.). | КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗМІСТОВОГО МОДУЛЮ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.