МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ1. Абрамова Т.А.English for University Students: – М.: Изд-во «Высшая школа», 1972. – 294 с. 2. Англо-русский тематический иллюстрированный энциклопедический словарь.Зубкова О.Т., ИолтуховскийВ. Л., Крысенко С.М. – Харьков: Весть, 1998. – 764 с. 3. Бех П.О.Англійська мова: Посібник для вступників до вузів. – Київ: «Либідь», 1992. – 270 с. 4. Большой англо-русский политехнический словарь. В 2 т. Около 200 000 терминов / С.М. Баринов, А.Б. Борковский, В.А. Владимиров и др. – М.: Рус.яз., 1991. – 1421 с. 5. Бурлак Д.Г., Бурлак А.И.Пособие по английскому языку для инженерно-строительных и архитектурных вузов. – М.: Изд-во «Высшая школа», 1968. – 159с. 6. Вакуленко О.Л., Косолапов В.І., Красовська А. М.Англійська мова: Навчальний посібник для студентів будівельних спеціальностей. – Рівне: УІІВГ, 1995. – 108 с. 7. Верба Г.В., Верба Л.Г.Граматика сучасної англійської мови. – Київ: ТОВ «ВП Логос», 2004. – 341 с. 8. Власова Е.Л., Лапшина Е.Г., Фролькис Э.Д.Everyday English for Scientists. – Ленинград: Изд-во «Наука», 1986. – 264 с. 9. Горбунова Е.В.Современный город: пособие по английскому языку для специальных вузов. – М.: «Высшая школа», 1986. – 250 с. 10. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання // Наук. ред. Українського видання С.Ю.Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с. 11. Загнітко А.П., Данилюк І.Г.Великий сучасний англо-український українсько-англійський словник. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2008. – 1008 с. 12. Козьмина А.А., Калиниченко Р.П., Слободкина Н.Я.Сборник технических текстов на английском языке для строительных вузов. – Волгоград: 1970. – 239с. 13. Малкин В.Р., Пачковский В.В., Панова И.М.Учебное пособие по английскому язику для старших курсов неязыковых вузов. – Красноярск: 1965. – 351 с. 14. Попов Є.Ф., Балла М.І. Великий українсько-англійський словник. – К.: Чумацький шлях, 2006. – 704 с. 15. Програма з англійської мови для професійного спілкування. Колектив авторів: Г.Є.Бакаєва, О.А.Борисенко, І.І.Зуєнок та ін. – К.: Ленвіт, 2005. – 119 с. 16.Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: Навчальний посібник. – К.: Фірма "УНКОС", 2006. – 248 с. 17. Тарнопольський О.Б.Методика навчання англійської мови на 2 курсі технічного вузу. – Київ: «Вища школа», 1993. –167 с. 18. Ятель Г.П., Князевський Б.М., Кузик Ф.К.Англійська мова(поглиблений курс) для студентів технічних вузів. – Київ: «Вища школа», 1995. – 254 с. 19. Autonomy and independence in language learning/ Ed. By P.Benson and P.Voller. – London and New York. Longman. 1997. – 270 p. 20. Donald E. Hepler, Paul I. Wallach.Architecture: Drafting and Design, Fourth Edition. – New York: McGraw-Hill Book Company, 1982. – 600 p. 21. Dvorkin L.I., Dvorkin O.L.Construction Materials / Nova Science Publishers In. N.Y., 2010 – 409 p. 22. Herbert Girardet.The GAIA Atlas of Cities: New directions for sustainable urban living. Gaia Books Limited. 1992. –191 p. 23. Mariusz Misztal.Tests in English: Thematic Vocabulary. – Київ: “Знання”, 1999. – 339. 24. Peter Hall.Cities of Tomorrow: Updated Edition. – Oxford, UK: Blackwell Publishers Ltd, 2001. – 502 p.
Читайте також:
|
||||||||
|