МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Нова французька школаНова французька школа С.Френе Селестен Френе(1896-1966) Педагог-гуманіст Селестен Френе створив у Франції в першій половині ХХ ст. так звану нову школу, в якій впроваджував ідеї гуманістичної та демократичної педагогіки. Його педагогічні ідеї, спрямовані переважно на організаuію навчально-виховної роботи в школі, мають безпосереднє значення і для побудови педагогічного процесу в сучасних дошкільних начальних закладах. У визначенні загальної мети ниховання С. Френе наголошує на максимальному розвиткові особистості дитини в «розумно організованому суспільстві, яке служитиме йому та якому він служитиме сам». С. Френе сформулював актуальні для сучасної освітньої системи "принципи педагогічної діяльності: «Дитина сама будує свою осо6истість, а ми їй у цьому допомагаємо», «Школа майбутнього - школа праці», «Світла голова та вмілі руки краще, ніж розум, перевантажений непотрібними знаннями» та ін. У його працях окреслено систему методів та прийомів роботи з дітьми в різних вікових груп, спрямованих на досягнення виховної мети та втілення запропонованих принципів. Він також виокремив етапи виховання дитини: виховання в сім'ї (від народження приблизно до двох років) - дитячий заповідник. (від 2-х до чотирьох років) - дитячий садок; (від 4-х до семи років) та початкова школа. Практичне керівництво з матеріальної, технічної і педагогічної організації народної нової школи. Дитячі садки для дітей віком від 4-х років. Це проміжна стадія між вихованнян в сім'ї, яке доповнюється в разі необхідності вихованням в «дитячому заповіднику», та школою. На попередньону етапі дитина починає пізнавати навколишнє середовище, а потім, спираючись на набутий раніше досвід, - створювати свою осо6истість. У чотири роки вона вже намагається прмусити середовище служити со6і. На цьому етапі виховання, так само як і на попередньому, ми заперечуємо доцільність уроків, в якій би захоплюючій формі вони не давались. Потрібні лише умови, найбільш зручніші для роботи-гри; матеріали, знаряддя і технічні засоби для забезпечення гри-роботи та роботи-гри; організація всієї виховної діяльності відповідно до формування особистості дитини у процесі праці. Слід визнати, що в цій галузі чимало вже зроблено і що деякі практичні кроки як у Франції, так і за кордоном надзвичайно близькі до наших настанов. Було б несправедливим не згадати тут, що всі педагоги в боргу перед Декролі, Монтессорі, а також перед усіма відданими своїй справі виховательками, чиї імена заслужено користуються доброю славою у французьких дитячих садках. Читайте також:
|
||||||||
|