МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Теоретичний матеріалКожен факт спілкування з клієнтами або потенційними клієнтами, товари, що виготовляються організацією та послуги, що надаються клієнтами, повинні бути враховані в Системі. Сама для обліку цих фактів призначений пункт меню « Облік». Основним обліковим регістром Системи є розділ « Клієнти та потенційні клієнти ». В цьому розділі зібрана інформація по всіх контрагентах ( реальні та потенційні клієнти, партнери, конкуренти і т.п.), з якими організація мала які-небудь контакти. Дані по контрагентах користувач може вводити в цей розділ як з клавіатури ( безпосередньо у розділі « Клієнти та потенційні клієнти » ), так і передавати їх з інших розділів. Розділ « Клієнти та потенційні клієнти » - це сховище всієї інформації маркетингової служби організації. При цьому інформація, що знаходиться в ньому могла бути введена і через інші розділи Системи ( « Журнал звертань », « Журнал обліку робочого часу »,«Маркетинг та збут» і т. п.). Але якщо в окремих розділах Системи ми бачимо інформацію в певному вигляді, пристосованому і враховуючому специфіку та зручність роботи для кожного співробітника маркетингової служби підприємства (залежно від посади), то в розділі «Клієнти та потенційні клієнти» користувач може побачити всю інформацію по кожному контрагенту (організації або фізичній особі): - всі пов'язані з контрагентом договори, а також інші документи, створені в процесі виконання зобов'язань по договорам, і власне - хроніку зобов'язань; - всю хроніку контактів з яким-небудь контрагентом. Головне вікно розділу містить дерево каталогів, основну таблицю «Організації» і специфікації організації (таблиця специфікації складається з п'яти вкладок: «Об'єкти», «Зобов'язання», «Хроніка», «Персони» та «Параметри»). При створенні структури дерева, потрібно об'єднати записи про клієнтів організації в каталоги по яких-небудь ознаках. Наприклад, можна виділити в окремі групи наявних бюджетних клієнтів та клієнтів госпрозрахункових. Подальше використання Системи передбачає облік дій організації, пов'язаних із: - телефонними контактами з клієнтами та потенційними клієнтами; - організацією та участю у різних акціях; - реакцією на звертання клієнтів по проведенних роботах, пов'яза В процесі проведення робіт, пов'язаних з обзвоном потенційних клієнтів, для занесення отриманої інформації в Систему, доцільно використовувати розділ «Маркетинг та збут». Інформація про зареєстровану тут організацію і хроніка контактів з нею буде автоматично передана Системою в розділ «Клієнти та потенційні клієнти». Розділ «Маркетинг та збут» призначений для організації і зберігання інформації про об'єкти обслуговування (організаціях-клієнтах, контактних особах, телефонах, адресних розсилках і т. п.) Зазвичай з цим розділом працюють телефоністи і працівники збутової служби (менеджери по роботі з клієнтами, менеджери по продажах і т. п.), в задачу яких входить: - з'ясувати круг потенційних споживачів продукції і послуг організації; - налагодити первинний контакт з можливим клієнтом. За допомогою розділу «Маркетинг та збут» в Системі реєструються первинні відомості про потенційних споживачів. Як правило, така інформація поступає по телефону. Тому форма додавання записів у розділ передбачає введення інформації з максимальною оперативністю. Головне вікно розділу «Маркетинг та збут» складається з дерева каталогів, головної таблиці «Контактні карти» і таблиць «Хроніка», «Персони». Розділ «Маркетингові акції» призначений для планування і обліку маркетингових заходів (презентацій, виставок, семінарів і т. п.), необхідність у проведенні або участі в яких виникає в процесі діяльності організації. Головне вікно розділу складається з дерева каталогів, таблиці «Перелік заходів» і специфікації, що складається з чотирьох вкладок: «Учасники», «Матеріали», «Витрати» і «Прибутки». Реєстрація інформації про сервісне обслуговування клієнтів проводиться в розділах «Журнал сервісного обслуговування», «Журнал звертань», «Журнал обліку робочого часу» і в «Журналі обліку рекламацій». Розділ «Журнал сервісного обслуговування» призначений для роботи із записами, що містять інформацію про сплачене обслуговування клієнта (так звані карти обслуговування). Крім зберігання інформації про організації, в яких проводиться обслуговування, у цьому розділі можна скласти план сервісного обслуговування клієнтів і фіксувати всі відвідування. Головне вікно розділу складається з дерева каталогів, таблиці «Карти обслуговування» і графіка обслуговування. За допомогою Системи користувач може скласти приблизний план сервісного обслуговування клієнтів для кожної контактної карти. Для формування плану обслуговування необхідно виконати наступні вимоги: - у контактній карті повинен бути вказаний період обслуговування (дати його початку і кінця); - у специфікації договору (розділ «Договірні документи»), на підставі якого ведуться роботи по сервісному обслуговуванню, в якості номенклатури повинна бути присутня номенклатурна позиція, що має тип «Послуга»', - в таблицю «Графік обслуговування» не здійснено додавання записів про контакти вручну. План обслуговування формується з урахуванням: періодичності проведення робіт по обслуговуванню (наприклад, щодня, щонеділі, поквартально); режиму роботи обслуговуємої організації (наприклад, 5 днів на тиждень); кількістю запланованих контактів. У розділі «Журнал звертань» організований облік всіх вхідних звертань клієнтів. Надалі кожне зареєстроване звертання відпрацьовується відповідними працівниками або службами організації. Всі заходи і виконавці робіт відображаються у хроніці кожного з цих звертань. Розділ призначений для використання працівниками контактних служб підприємства (секретарі, диспетчери, телефоністи). Основними критеріями ефективності їх роботи є оперативність і точність прийому інформації по телефону і правильне її занесення в базу даних Системи. Головне вікно розділу «Журнал звертань» складається з двох елементів: дерева каталогів і списку звертань. Читайте також:
|
||||||||
|