МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести до теми 11. К. Спідмен визначив креативність як… а) силу людського розуму, яка створює новий зміст шляхом зміни і створення нових зв’язків; б) відображення цілісних предметів і явищ при безпосередній дії подразників на органи чуття; в) сукупність цілеспрямованих дій і вчинків керівників підприємства. 2. На думку Е. Торренса, креативність – це… а) акумулювання ідеї щодо вирішення виробничо-господарських проблем; б) загальна здатність, яка базується на констеляції загального інтелекту; в) енергійні зусилля, спрямовані на досягнення раціональної мети. 3. «Креативність», за визначенням Сімпсона, – це… а) свідома саморегуляція людиною діяльності і поведінки; б) сукупність дозвільно-розпорядницьких управлінських відносин між керівником і підлеглим; в) здатність до руйнування загальноприйнятого, звичного порядку руху ідей в процесі мислення. 4. Дж. Гілфорд виділив наступні властивості творчого мислення: а) побіжність, гнучкість, оригінальність; б) новизна, комфортність, складність; в) контекст і обмеження, еволюції і революції. 5. Які компоненти включає зміст терміна «креативність»? а) системне і стратегічне, конвергентне і дивергентне мислення; б) компетентність, здатність до творчого мислення, мотивація; в) пізнання, свідомість, інстинкт тощо. 6. Зовнішня мотивація – це… а) сума знань, якими володіє працівник; б) підсистема інноваційного менеджменту; в) стимулювання працівника ззовні. 7. Системний підхід до трактування поняття «креативний менеджмент» – це… а) підсистема інноваційного менеджменту, яка передбачає забезпечення здатності суб’єктів управління висувати та розвивати нові ідеї, що набувають форми наукової або технологічної інформації; б) здатність продукувати велику кількість ідей; в) сукупність дозвільно-розпорядницьких управлінських відносин між керівником і підлеглим. 8. Функціональний підхід до визначення терміна «креативний менеджмент» – це… а) здатність системи продукувати незвичайні, нестандартні, оригінальні ідеї; б) конкретна функція менеджменту, яка спрямована на забезпечення здатності суб’єктів управління пропонувати і розвивати нові ідеї; в) цілеспрямовані дії та вчинки керівників підприємств, направлені на акумулювання креативних ідей. 9. Ситуаційний підхід до визначення терміна «креативний менеджменту» – це… а) здатність системи детально розробляти ідеї, що зародилися; б) підсистема інноваційного менеджменту, яка передбачає забезпечення здатності суб’єкта управління висувати і розвивати нові ідеї; в) сукупність сприятливих умов та обставин, які створюють керівники підприємств для творчого розвитку трудового колективу з метою акумулювання креативних ідей. 10. Поведінковий підхід до визначення терміна «креативний менеджмент» – це… а) сукупність цілеспрямованих дій і вчинків керівників підприємств, направлених на акумулювання креативних ідей щодо вирішення виробничо-господарських проблем, подолання інших наслідків; б) здатність системи застосовувати різноманітні стратегії при вирішенні проблем; в) конкретна функція менеджменту, яка спрямована на забезпечення здатності суб’єкта управління пропонувати і розвивати нові ідеї. 11. Адміністративний підхід до визначення поняття «креативний менеджмент» – це… а) сукупність цілеспрямованих ідей і вчинків керівників підприємств, направлених на акумулювання креативних ідей; б) сукупність дозвільно-розпорядницьких, спонукальних та інших управлінських відносин між керівниками і підлеглими на предмет встановлення цілей щодо пошуку креативних ідей; в) здатність системи продукувати велику кількість ідей. 12. Креативність – це… а) наявність зв’язків між елементами сукупності; б) цілісність природних і набутих психічних властивостей; в) творчість, новизна, наукова або технологічна інформація. Читайте також:
|
||||||||
|