МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести до теми 21. Мислення – це: а) процес відображення людиною предметів і явищ об’єктивної дійсності в їхніх властивостях, зв’язках та відносинах; б) форма організації психологічної діяльності людини, яка полягає в спрямованості й зосередженості свідомості на об’єктах; в) другий критичний період у психічному розвитку дитини. 2. В поняттях «мислення» та «інтелект» спільним є: а) зосередження свідомості людини на певному об’єкті; б) теоретичне мислення, що спирається на теоретичний інтелект; в) проблема мотивів поведінки. 3. До видів мислення відносять: а) штучний інтелект; б) аналіз, синтез, порівняння та узагальнення; в) наочно-дійове мислення. 4. До основних видів мислення не відносяться: а) наочно-образне мислення; б) словесно-логічне мислення; в) інтелектуальні властивості особистості. 5. Які ви знаєте мисленнєві операції? а) аналіз, синтез, порівняння, абстрагування та узагальнення; б) словесно-логічні, емоційні, образні; в) оперативний образ. 6. Оперативне мислення – це: а) психічний процес створення образів предметів та явищ; б) розв’язування задач на базі моделювання оператором об’єктів діяльності; в) теоретичний аналіз, який дає змогу визначити властивість предметів і явищ. 7. Оперативний образ – це: а) образна інформація про об’єкт, яка відображена у свідомості; б) відображення цілісних предметів і явищ при безпосередній дії подразників на органи чуття; в) інтелектуальна діяльність щодо розв’язування професійних задач. 8. Інтуїтивне мислення – це мислення, що… а) здійснюється дуже швидко і не має чітко виражених етапів, мінімально усвідомлене; б) сприяє подоланню негативних емоцій та психологічному оздоровленню людини; в) співіснує з наочно-дійовим і вербальним та має важливе навантаження в системі інтелекту. 9. Які три рівні інтелектуальної активності ви знаєте? а) стимульно-продуктивний, евристичний і креативний; б) риторичні проблеми, постановка проблеми і засоби вирішення проблем; в) аналітичне, творче та інтуїтивне мислення. 10. Когнітолог – це… а) спеціаліст з психології мислення; б) інтелектуальний інтерфейс; в) спеціаліст в галузі штучного інтелекту. 11. Які інтелектуальні властивості особистості, що зумовлюють продуктивність мислення, його творчий характер? а) дискурсивне, аналітичне та репродуктивне мислення; б) швидкість, глибина, широта, самостійність і гнучкість мислення; в) саногенне та патогенне мислення. 12. Мисленнєві дії – це дії з… а) аналізу, синтезу і порівняння; б) теоретичного розв’язування творчих задач; в) об’єктами, що відображені в образах, уявленнях та поняттях. 13. Саногенне мислення сприяє: а) подоланню негативних емоцій та психологічному оздоровленню людини; б) нервовому збудженню та психологічному зриву; в) посиленню напруженості та виникненню психічних розладів. 14. Патогенне мислення сприяє: а) розвитку творчого мислення; б) посиленню напруженості та виникненню психічних розладів; в) подоланню негативних емоцій та психологічному оздоровленню людини. 15. За новизною та оригінальністю мислення буває: а) наочно-образне; б) словесно-логічне; в) репродуктивне і продуктивне (творче). 16. За характером завдань мислення буває: а) теоретичне і практичне; б) репродуктивне; в) дискурсивне. 17. До індивідуальних особливостей мислення відноситься: а) практичне мислення; б) самостійність, глибина, широта тощо; в) розвиток негативних емоцій. 18. З яких послідовних етапів складається метод вирішення творчих задач? а) самостійність, глибина, широта; б) продуктивне і репродуктивне, теоретичне і практичне мислення; в) визначення проблеми, генерування ідей, відбір ідей та реалізація рішення. 19. Конвергентне мислення – це: а) глибоке вникнення в суть проблеми, детальне вивчення її змісту; б) процес відображення людиною предметів і явищ об’єктивної дійсності в їхніх властивостях, зв’язках та відносинах; в) погляд на проблему з різних точок зору. 20. Дивергентне мислення – це: а) форма організації психічної діяльності людини, яка полягає в спрямованості й зосередженості свідомості на об’єктах; б) погляд на проблему з різних точок зору; в) конструктивна критика та «доросла» манера поведінки.
Читайте також:
|
||||||||
|