МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести до теми 31. Під особистістю слід розуміти: а) цілісність вроджених і набутих психічних властивостей, які характеризують індивіда, що робить його унікальним; б) свідому саморегуляцію людиною діяльності і поведінки, що забезпечує подолання труднощів при досягненні цілей; в) діяльність, яка полягає в обміні інформацією між людьми. 2. До основних ознак особистості відносяться: а) системний детермінізм, механічний детермінізм; б) цілеспрямованість, воля, свідомість, мовні здібності; в) бажання, інтерес, порив, переконання, світогляд. 3. Креативність особистості – це… а) сукупність природних компонентів поведінки і психіки людини; б) здатність мозку відображати об’єктивну дійсність у формі відчуттів, уявлень, думок; в) схильність людини до творчості, пов’язаної зі створенням матеріально-духовних цінностей, які мають яскраво виражене суспільне значення. 4. Креативне мислення – це… а) вид інтелектуальної діяльності, спрямований на образно-творче осмислення та узагальнення реальності, на вирішення творчих задач; б) гармонійні форми енергії та інформації, сили людини, з допомогою яких вона здатна винаходити і створювати художні образи; в) процес і результат виявлення того, що існує в природі, суспільстві або людині. 5. Духовність – це… а) акт мислення, що відображає зв’язки, відносини речей; б) гармонійні форми енергії та інформації, сили людини, якими вона здатна винаходити, відкривати і створювати художні образи; в) створення нових предметів, техніки і технології з природних речовин. 6. Творчій особистості притаманні: а) ірраціональна воля, системний детермінізм, переконання; б) сукупність природних компонентів поведінки і психіки людини; в) неабияка енергія, завзятість, наполегливість, сміливість, впевненість. 7. Творчість – це… а) діяльність, результатом якої є створення індивідуально нового, неповторного, оригінального; б) діяльність, яка полягає в обміні інформацією між людьми; в) дії, що ґрунтуються на умовних зв’язках, які функціонують автоматично. 8. Зв’язок між особою і творчістю визначається терміном: а) інстинкт; б) потенціал; в) інтелект. 9. Спілкування – це… а) свідома саморегуляція людиною діяльності та поведінки, що забезпечує подолання труднощів при досягненні цілей; б) акт мислення, що відображає зв’язки, відносини речей; в) взаємодія (інтерактивна), породжена потребами в сумісній діяльності, спрямована на суттєву зміну стану, поведінки партнера чи групи людей. 10. Творчий потенціал – це… а) якість людини, за допомогою якої реалізується наявна і можлива діяльність у формі праці, пізнання і спілкування; зміст і характер її відзначаються новизною; б) цілісність вроджених і набутих психічних властивостей, які характеризують індивіда, що робить його унікальним; в) сукупність вроджених компонентів поведінки і психіки людини. 11. Інтуїція – це… а) дії, що ґрунтуються на умовних зв’язках, які функціонують автоматично; б) спосіб одержання інформації про оточення, яка не відчувається прямо ні органами чуттів, ні розумом; в) реакція організму у відповідь на несподівану та напружену ситуацію. Читайте також:
|
||||||||
|