Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести до теми 9

1. Головним завданням теорії креативного менеджменту є:

а) планування індивідуальної кар’єри;

б) глобальність управлінських рішень;

в) визначення шляхів усунення стресу в процесі самоуправління.

2. Мотив – це:

а) внутрішнє бажання людини задовольнити свої потреби;

б) застосування принципу «батога» і «пряника»;

в) використання методів психології.

3. Потреби бувають:

а) колективні;

б) внутрішні;

в) емоційні.

4. Винагороди бувають:

а) фізіологічні;

б) процесійні;

в) зовнішні.

5. Стимули – це:

а) можливість отримання засобів задоволення своїх потреб за виконання окремих дій.

б) взаєморозуміння між керівником і підлеглими;

в) використання методів психології.

6. Мотивування базується на одній із категорій:

а) задоволення від праці;

б) потребах;

в) можливості вдосконалення професійної майстерності.

7. Мотивування – це:

а) управлінська діяльність, яка забезпечує процес спонукання себе та інших працівників до дій, спрямованих на досягнення особистих цілей або цілей організації;

б) сучасна філософія менеджменту;

в) мистецтво керівника.

8. Творча активність – це:

а) культура ведення бізнесу;

б) потужний засіб мотивації;

в) засоби психології.



Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Беззондові (непрямі) тести.
  3. Відповіді на тести модуля ІІ.
  4. Завдання, вправи, тести
  5. Завдання, вправи, тести
  6. Завдання, вправи, тести
  7. Завдання, вправи, тести
  8. Контрольні відповіді на тести
  9. Короткострокові тести
  10. Программа внешнего независимого тестирования 2012 года (ЗНО 2012) по истории Украины Часть первая
  11. Тема 7. Тестирование в практике
  12. Тести 1-1. Альтернативні тестові завдання




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести до теми 8 | КОРОТКИЙ ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.