МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Техніка передачі контентуАудіовізувальна техніка До засобів аудіовізуальної інформації можуть бути віднесені: магнітофони, диктофони, програвачі, плейери, мультимедійні комп'ютери, відеомагнітофони, відеокамери, телевізори, проекційне та ін допоміжне обладнання, інформаційні табло і т.д. Існує така класифікація аудіовідеозасобів. За видовою ознакою вони діляться на: візуальні (показуючі зображення); аудіо (звукові); аудіовізуальні (зорово-слухові) Передавати інформацію від одного суб'єкта (транслятора) іншій (реципієнту) можна безліччю способів. Щоб у цьому переконатися, достатньо просто простежити еволюцію засобів, за допомогою яких люди обмінювалися відомостями в різні часи. Справжнім проривом у розвитку засобів обміну інформацією стала низка винаходів, що мала місце в XIX в. Спочатку з'явився телеграф (1844 р.,азбука Морзе), потім трохи пізніше - телефон (1876 р., американський учений Белл) і радіо (1895 р., Попов і Марконі), а згодом телебачення. Вже у сучасний час справжньою революцією в техніці передпчі інформації став Інтернет. Всесвітня мережа все сміливіше обплутує собою планету. Передача інформації "повітрям", тобто за допомогою електромагнітних хвиль, дозволяє управляти якістю переданого і, відповідно, одержуваного сигналу через маніпуляції з довжиною хвилі. Можливо, не за горами той час, коли телебачення з двомірного (два виміри - візуальне та звукове) перетвориться в тривимірний (передача інформації для сприйняття органами нюху людини). Очевидно, що одна з головних переваг використання цих хвиль для цілей інформаційного обміну - швидкість (рівна в вакуумі швидкості світла або 300 000 км в секунду). Фізично довести можливість досягнення більшої швидкості в природі поки не вдалося. Читайте також:
|
||||||||
|