Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1.3. Специфіка мовлення фахівця (відповідно до напряму підготовки)

Основним критерієм професійної майстерності кожного фахівця є знання свого фаху, а знання фаху тісно пов'язане з рівнем опанування мови професії, її лексики, термінології, умінням вільно володіти і користуватися лексикою фаху.

 

       
 
 
   

 

 


Українське усне мовлення стало сьогодні засобом широких июних контактів - у трудовому колективі, на зборах, нарадах, конференціях, з'їздах, а також під час бесід, переговорів з діловимипартнерами.

 

 

 
 

 

 


Усний монолог - це безтекстові та зафіксовані форми, розраховані на усне відтворення.

 

 

Форми монологічного мовлення систематизують:

     
 
 
 


Види усного ділового спілкування:

               
 
співбесіда - різновид діло­вої бесіди, при­значеної для обговорення, вирішення пев­них питань, на­лагодження ко­мерційних від­носин
 
ділова нарада - робота колектив­ного розуму, тра­диційний метод управління, висо­коефективний за умов активного обміну думками, підготовлених учас­ників
 
ділові засідання - в обговоренні пи­тань беруть участь майбутні виконавці рішень, які приймаються. Види завдань: інформаційні оперативні, дискусійні
 
семінар - форма практичних і теоре­тичних вирішень питань, де учасники логічно мислять, висловлюють і обстоюють власну точку зору публічно
 


Публічне мовлення - один із жанрових різновидів мовленнєвої діяльності, досить своєрідний за своєю природою, місцем серед інших видів мовлення.

Виступ - вид усного публічного мовлення, який має певну мету (інформаційну, переконання тощо).


Читайте також:

  1. Асиміляція приголосних у потоці мовлення
  2. Аспекти роботи над зв'язним мовленням
  3. Вибір слова – основа культури мовлення
  4. Види влади. Специфіка політичної влади
  5. Види влади. Специфіка політичної влади
  6. Види і жанри публічного мовлення.
  7. Види мовлення та їх характеристика
  8. Види публічного мовлення
  9. Види усного ділового мовлення
  10. Визначення економічного розміру замовлення
  11. Визначення модуля та напряму векторів і .
  12. Визначення педагогічного спілкування, його специфіка. Структура педагогічного спілкування (етапи).




Переглядів: 3016

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Культура мови та культура мовлення | Форми публічного виступу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.