Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рівняння прямої, що проходить через дві задані точки

 

Нехай пряма проходить через дві задані точки M1( x1, y1, z1) і M2( x2, y2, z2). В цьому випадку за направляючий вектор прямої

           
s можна взяти вектор s = M1 M2 = ( x2 x1 , y2 y1 ,z2 z1 ) .Тоді  
m = x2 x1 , n = y2 y1 , p = z2 z1 і взявши за    
x0 = x1 , y0 = y1 , z0 = z1 , одержимо          
    x − x1 = y − y1 = z − z1 . (2.98)  
      y2 y1    
    x2 x1   z2 − z1    
                     

Рівняння (2.98) є рівнянням прямої в просторі , що проходить через дві задані точки.

Загальне рівняння прямої можна привести до канонічних рів-нянь (2.92). Для цього в системі (2.87), наприклад, z надаємо зна-чення z0 і система (2.87) буде системою двох рівнянь з двома неві-

 

домими x і y, які із неї знаходимо, тобто x=x0 і x=x0. Таким чином, одержали координати ( x0, y0, z0) однієї точки M0 в просторі. Ана-

логічно, із системи (2.87) надаючи z = z1 , знаходимо


 

 


x = x1 , y = y1 , тобто координати ( x1 , y1 , z1 ) другої точки M1 .

 

Тепер можна записати рівняння прямої, що проходить через дві точ-ки в просторі на основі (2.98) і одержимо рівняння (2.92).

 


Читайте також:

  1. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  2. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  3. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  4. Аналіз ризику через моделювання.
  5. Аналіз точки беззбитковості
  6. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  7. Бізнес через Internet
  8. Біоелектричні явища в тканинах: будова мембран клітини, транспорт речовин через мембрану, потенціал дії та його розповсюдження.
  9. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  10. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  11. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  12. В. Розрахунки через Інтернет




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Канонічне рівняння прямої | Кут між двома прямими

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.