Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальні завдання.

Відтворіть на дошці порівняльну таблицю «Об’єднання громадян» і схему «Система освіти в Україні».

 

I-II РІВНІ

Правовий диктант (письмова робота).

1) Дайте визначення громадянства. (Можлива дрібна оцінка.)

2) Назвіть види (групи) прав людини. (Для повної оцінки необхідно назвати не менше чотирьох груп.)

3) Назвіть вимоги до іноземця, який бажає вступити до громадянства України. (Для повної оцінки необхідно назвати не менше чотирьох вимог.)

4) Назвіть основні міжнародні акти, які стосуються прав людини.

5) Назвіть види об’єднань громадян. (Для повної оцінки потрібно назвати партію і громадську організацію; якщо названо лише один із цих видів, виставляється оцінка 0,5.)

6) Назвіть форми власності., (Для повноїоцінки необхідно назвати не менше двох форм власності.)

7) Визначте, яка освіта є обов’язковою в Україні.

8) Назвіть види трудових пенсій. (Для повної оцінки потрібно назвати не менше трьох видів.)

9) У якому віці працівники отримують право на пенсію за віком (на загальних підставах)? (Для отримання повної оцінки учні мають зазначити вік виходу на пенсію як для жінок, так і для чоловіків.)

10) У якому віці проводиться призов до Збройних Сил України? (Потрібно зазначити мінімальний і максимальний вік.)

 

III РІВЕНЬ

Дайте письмову відповідь за однією з тем.

1) Порядок отримання громадянства України.

2) Свобода світогляду та віросповідання.

3) Право власності та його захист. Форми власності.

4) Система освіти в Україні.

5) Права та обов’язки учнів.

6) Пенсії в Україні.

7) Обов’язки громадян України.

8) Альтернативна (невійськова) служба.

 

IV РІВЕНЬ


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Взаємозв’язок понять індивід, особистість, індивідуальність
  5. Виконайте завдання.
  6. Виконайте завдання.
  7. Випереджальне завдання.
  8. Випереджаюче завдання.
  9. Відповідь на практичне завдання.
  10. Вікові й індивідуальні особливості дітей
  11. Вікові, статеві та індивідуальні особливості діафрагми
  12. ВІКОВІ, СТАТЕВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ М'ЯЗІВ ВЕРХНЬОЇ КІНЦІВКИ




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ПІДСУМКИ УРОКУ | Практикум.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.