Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розповідь учителя.

В Україні питання про правову і державотворчу спадщину було вирішено Законом України «Про правонаступництво України», прийнятим 12 вересня 1991 р.

Цей закон визначає чинність нормативно-правових актів Української РСР, лінію державного кордону України; підтверджує міжнародні зобов’язання держави; надає громадянство України.

 

Етапи конституційного процесу в Україні 1991 —1996 pp.

У своїй розповіді тезисно розкриває основні етапи розробки, обговорення та прийняття Конституції України 1996 p.:

1990 p. — прийняття рішення про розробку нової Конституції України та створення для цього Конституційної комісії.

1992 р. — винесення проекту Конституції України на всенародне обговорення.

1993 р. — доопрацювання тексту з урахуванням результатів всенародного обговорення.

1994 р. — затвердження другого складу Конституційної комісії.

Березень 1996 р. — схвалення проекту Конституції України Конституційною комісією та винесення його на розгляд Верховної Ради України.

Квітень 1996 р. — прийняття Верховною Радою України поданого проекту за основу.

Травень — червень 1996 р. — постатейне обговорення Конституції України.

4 червня 1996 р. — прийняття Конституції України в першому читанні.

26 червня 1996 р. — Указ Президента України про проведення референдуму щодо затвердження Конституції України, 27—28 червня 1996 р. — «Конституційна доба» (протягом доби безперервна робота Верховної Ради України, наслідком якої стало прийняття Конституції України вранці 28 червня 1996 p.).

 

Особливості правового статусу Конституції України.

Повідомлення учнів.

Окремі учні виступають із заздалегідь підготовленими повідомленнями про походження слова «конституція».

Бесіда.

1) У яких країнах було прийнято найдавніші конституції як основний закон держави?

2) Розкрийте, яким чином (якими органами) було прийнято ці конституції.

Учні при відповіді на ці запитання використовують знання з курсу всесвітньої історії. Коментую, у разі потреби коригую і відзначаю, що це лише один із можливих варіантів прийняття конституції держави. Іншими способами є референдум (форма прийняття законів або вирішення найважливіших питань державного життя шляхом загального голосування), октроювання («дарування» конституції монархом). Можливе прийняття конституції певним законодавчим органом держави — парламентом, але в особливому порядку. Тобто першою особливістю конституції є особливий порядок прийняття.


Читайте також:

  1. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  2. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  3. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  4. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  6. Проміжний висновок учителя.
  7. Розповідь викладача.
  8. Розповідь вихователя
  9. Розповідь вчителя
  10. Розповідь з елементами бесіди
  11. Розповідь учителя
  12. Розповідь учителя




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проголошення незалежності України | Бесіда.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.