МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методика профілактики порушень статутних правил взаємовідносинПрофілактика порушень статутних правил взаємовідносин проводиться з урахуванням етапів служби військовослужбовців: а) на етапі підготовки до прийняття нового поповнення (березень-вересень): у з’єднаннях обладнаються пункти прийому молодого поповнення, у частинах – військові приймальники; склад адміністрації військових приймальників підбираються з найавторитетніших і тих офіцерів, прапорщиків і сержантів, хто бажає працювати з молоддю; заступниками командирів з виховної роботи у військові приймальники призначають офіцерів, як правило, з посад психологів відділень виховної роботи частин; з виходом Указу Президента України про черговий призов з адміністраціями військових приймальників проводиться 3-денні збори, забезпечується усім необхідним для підготовки зустрічі молодого поповнення й організації роботи з ним; для керівництва організацією і проведенням професійно-психологічного добору і розподілу молодого поповнення у з’єднаннях і частинах створюються постійно діючі комісії; за молодим поповненням направляються заступники командирів з виховної роботи підрозділів, які проводять попередній професійно-психологічний добір молодих військовослужбовців; у підрозділах проводяться загальні збори та інші заходи стосовно прийому молодого поповнення, сплануються заняття в системі правової підготовки, особовому складу доводяться положення закону про кримінальну відповідальність за порушення статутних правил взаємин між військовослужбовцями; б) на етапі прийому молодого поповнення (квітень – травень, жовтень – листопад): забезпечується статутний порядок у військових приймальниках, формування у молодих воїнів первинних навичок і вмінь їх оптимальної адаптації до військово-соціального середовища, особливостей військово-професійної діяльності; під керівництвом заступників командирів з матеріально-технічного забезпечення проводяться екіпіровка молодих солдатів. З метою уникнення випадків вилучення речей військової форми у молодого поповнення старшини підрозділів особисто щоденно на ранкових оглядах здійснюють контроль за екіпіровкою особового складу, підтримують встановлений порядок у коморах для зберігання майна та інших підсобних приміщеннях. Забезпечується виконання статутних вимог щодо організації щотижневого миття особового складу в лазні під керівництвом старшин і проводяться в цей період медичними працівниками огляд військовослужбовців; офіцери виховної роботи проводять на пунктах прийому молодого поповнення соціально-психологічне вивчення призовників, результати якого направляють в частини, де вони будуть проходити службу; керівний склад з’єднань проводить зустріч з молодим поповненням, а командири частин, заступники з виховної роботи – індивідуальні співбесіди з кожним воїном. З метою поглиблення знання особового складу систематично підтримується зв’язок з батьками та рідними військовослужбовців, для чого систематично здійснюється листування. У військових приймальниках і навчальних частинах на кожного військовослужбовця заводяться особові справи. Особові справи при переміщенні військовослужбовця передаються за актом разом з обліково-послужними картками, які зберігаються у заступника командира підрозділу з виховної роботи протягом року після звільнення воїна в запас; розподілення військовослужбовців по підрозділах проводиться згідно з рекомендаціями, створеними у частинах постійно діючими комісіями по проведенню професійно-психологічного відбору, з урахуванням психофізіологічних вимірів, проведених у військкоматах і військових приймальниках; в) на етапі початкового періоду служби молодих солдатів у підрозділах: заступники командирів підрозділів з виховної роботи продовжують соціально-психологічне вивчення молодого поповнення, направляють батькам молодих солдатів листи. Далі цю роботу здійснюють за підсумками періодів навчання; методом соціометрії виявляються мікрогрупи та направленість їх лідерів. Розподіл молодих солдатів у роти (батареї), взводи, відділення здійснюється, враховуючи рівні психічної сумісності воїнів; особисто командири частин чи їх заступники з виховної роботи розслідують всі факти порушень статутних правил взаємовідносин, матеріали узгоджують з військовими прокурорами і зберігають у діловодстві військових частин, навчальних закладів; інформацію про військовослужбовців, що допускають нестатутні взаємини, надсилаються в місця їх роботи, навчання до служби в армії, батькам, до місцевої преси, органів влади за місцем проживання. Військовослужбовці, які можуть бути ображеними: з адаптаційно-астеністичними розладами; які перебували до призову в армію на обліку в нервово-психічних диспансерах; нестійкі в нервово-психічному відношенні, які часто звертаються зі скаргами невротичного характеру або з відхиленнями в поведінці (емоційно збуджені, які часто скоюють проступки, конфліктні, такі, що мало спілкуються); які перенесли тяжкі травми головного мозку; котрі мають компенсовані наслідки травматичних уражень нервової системи; які перенесли інфекційні та інтоксикаційні захворювання нервової системи; з деякими соматичними захворюваннями; ті, що відстають у навчанні; педагогічно занедбані; які погано володіють українською мовою; фізично ослаблені. Діяльність командирів (начальників) щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями повинна мати творчий, системний, послідовний і психологічно обґрунтований характер, має відрізнятися цілеспрямованістю, конкретністю, наполегливістю та вимагає від кожного вихователя високих особистісних якостей і мужності. Отже, для якісного проведення морально-психологічного забезпечення військової дисципліни і профілактики правопорушень необхідна системна робота багатьох категорій командирів та їх заступників з виховної роботи. Вона не терпить шаблонності, має бути водночас і конкретною і творчою, зважаючи на конкретні обставини. Читайте також:
|
||||||||
|