МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестові завданняI. 25—26 червня 1992 року у Києві відбувся Всеукраїнський православний собор, на якому було проголошено створення: 1) Української православної церкви Київського патріархату; 2) Української автокефальної православної церкви; 3) Української православної церкви Московського патріархату. II. Чи може докорінно змінити геоконфесійну і геоцерковну ситуацію у світі створення єдиної Української православної церкви? 1)так; 2) ні. III. На східнослов'янських землях найстарішою митрополичою кафедрою є_________________(Московська; Київська). IV. Сучасні греко-католики, вважаючи себе інтегральною частиною східної візантійської традиції, прагнуть, щоб в Україні була одна церква, об'єднана ізВселенською. Мова йде про поєднання двох церков українського народу___________________і_____________________(православної; римо-католицької; греко-католицької) на засадах__________ ___________________патріархату (Київського; Московського). V. Найчисленнішими протестантськими об'єднаннями в незалежній Україні є: 1) Союз вільних Церков християн євангельської віри; 2) Євангельські християни-баптисти; 3) Християни віри євангельської (п'ятдесятники); 4) Товариство свідомості Кришни; 5) Церква Ісуса Христа Святих останніх днів; 6) Адвентисти сьомого дня; 7) Свідки Єгови; 8) Церква повного Євангелія. Література Волховник:Скарби язичницького віровчення. Правослов: Молитви до Рідних Богів. — К., 2001. Історіяправославної церкви в Україні. — К., 1997. Історіярелігії в Україні. — К., 1999. Екуменізмі проблеми міжконфесійних відносин в Україні. — К., 2001. Лозко Г.Етнологія України: Філософсько-теоретичний та етно-релігіє-знавчий аспект. — К., 2001. Колодний А.Україна в її релігійних виявах. — Л., 2005. Здіорук С. І.Суспільно-релігійні відносини: виклики Україні XXI століття. — К., 2005. Курас І. Ф., Рибачук М. Ф., Кирюшко М. І., Фещенко П. І.Релігія і політика в сучасній Україні. — К., 2000. Панченко П.Релігійні конфесії в Україні. — К., 1993. Полканов А. И.Карай — Крьімские караимьі-тюрки. —Симферополь, 1997. Релігіяв духовному житті українського народу. — К., 1994. Релігіяі політика в сучасній Україні. — К., 2000. Рибачук М., Уткін О., Кирюшко М.Національне відродження і релігія. — К.,1995. Саган О.Національні прояви православ'я: Український аспект. — К., 2001. СавчукБ. За Українську Церкву. — Івано-Франківськ, 1997. Церква і національне відродження. — К., 1993. Шаян В. Віра Предків Наших. — Гамільтон, Канада, 1987. Шилов Ю.«Велесова книга»та актуальність прадавніх учень. — К., 2001. Шуба О.Релігія в етнонаціональному розвитку України (політологічний аналіз). — К., 1999. Читайте також:
|
||||||||
|