Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самостійна робота

Робота з текстовими документами Microsoft Word

1.Охарактеризуйте параметри налагодження роботи з докумен­том (вікно Параметры).

2.Що є спільного і відмінного в параметрах розділу, сторінки й

абзацу?

3.Визначте різницю між функціями редагування і формату­вання.

4.Які переваги має редактор формул при роботі зі складними

математичними виразами?

5.Які особливості роботи з ієрархічною структурою документа: згортання, розгортання рівнів заголовків, створення змісту?

6.Створіть і роздрукуйте текстовий документ обсягом одна сто­рінка з параметрами: розмір шрифту — 12, міжрядковий інтервал — 1,5, який містить коментарі до виконання завдань цієї роботи.

7. Створіть копію вашого документа і поділіть ЇЇ на два розділи:
а) перший розділ документа повинен мати такі параметри і

компоненти:

• альбомну орієнтацію сторінки;

• символ шрифту Symbol;

• заливання і рамку в одному з абзаців;

• напис, що містить ваше прізвище;

• виноску і коментар до заголовка першого розділу;

• буквицю;

• таблицю розміром 3x3, створену в одному з абзаців, яка містить у першому стовпці текстову інформацію, в інших — числову; відсортувати значення першого стовпця, розрахувати суму по стов­пцю і рядку, знайти максимальне значення;

б) у другому розділі документа повинні міститись такі пара­метри і компоненти:

• книжкова орієнтація сторінки;

• нумерований і маркований списки;

• верхній колонтитул, що містить ваше прізвище, поточну дату;

• нижній колонтитул, який вказує повний шлях до файла;

• зміст, який складається з кількох заголовків двох рівнів;

• предметний покажчик із п'яти елементів;

• список ілюстрацій, який містить посилання на таблицю, гра­фічне зображення, напис;

• математичний вираз, створений за допомогою редактора

формул.

8.Роздрукуйте копію документа з двома розділами.

9.Таблицю роздрукуйте окремо у вигляді кодів полів.

10.За допомогою злиття документів роздрукуйте запрошення (привітання, попередження тощо) на чотирьох осіб.

 

Тести

1.Яка команда меню Файлактивізує блок діалогу відкривання файлів:

а) Создать;

б)Открыть;

в) перелік файлів у нижній частині меню?

2. Перелік файлів у нижній частині меню Файл— це:

а) файли, що були активізовані останніми;

б) файли, вміщені користувачем у цей перелік;

в) файли, що розташовані першими в переліку файлів актив­ної папки.

3. Яка команда меню Правказабезпечує вставлення фрагмен­та документа в буфер обміну:

а) Вставить;

б)Вырезать;

в)Удалить?

4.Комбінації клавіш, розміщені праворуч від назви деяких команд випадаючого меню, означають:

а) перехід у додаткове вікно для активізації параметрів;

б) виконання команди без активізації меню після натисканняна ці клавіші.

5. Для створення нової панелі інструментів необхідно активізувати:

а) команди Вид, Панели инструментов, Настройка,кнопку Создать;

б) команди Вставка, Объект;

в) команди Файл, Создать.

6.Команду Автотекствикористовують для:

а) автоматичного збереження документа;

б) вставки блоків тексту, які часто повторюються.

7. Команду Автосохранениевикористовують для:

а) автоматичного відновлення документа у випадку аварійно­го відключення комп'ютера;

б) автоматичного збереження документа в папці користувача.

8. Для створення рамки цілої сторінки необхідно виконати такі команди:

а) виділити цю сторінку, активізувати команди Формат, Гра­ницы и заливка,розділ Граница, Рамка;

б) активізувати команди Формат, Границы и заливка,розділ Страница, Рамка.

9.Розмір документа змінюється після активізації в меню Прав­какоманди:

а) Вырезать;

б)Копировать;

в)Перейти.

10.Щоб вилучити рамку навколо абзацу, необхідно: а) виділити рамку, натиснути на клавішу DEL;

б) активізувати команди Формат, Границы и заливка,розділ Граница, тип Нет.

11. Як можна розрахувати мінімальне значення таблиці (розмі­ром 4x4):

а) у вільну комірку встановити курсор, активізувати команди Таблица, Формула, =MIN(al:d4);

б)у вільну комірку ввести =MIN(AB0VE);

в) у вільну комірку ввести =MIN(A1:D4)?

12. Які команди необхідно виконати для того, щоб нумерація сто­рінок починалася з п'ятого номера:

а) Вставка, Объект;

б)Вставка, Номера страниц, Формат;

в)Вставка, Номера страниц?

13. Щоб автоматично створити зміст, необхідно:

а) створити заголовки, активізувати команди Вставка, Ог­лавление и указатели;

б) активізувати команди Вставка, Оглавление и указатели;

в) активізувати команди Формат, Список.

14.Для вставлення елемента автотексту в документ слід:

а) виділити елемент, скопіювати в буфер, вставити в документ;

б) ввести ім'я елемента, натиснути на клавішу F3;

в) використати команди Правка, Вставить.

15.Кнопку Масштабвикористовують для зміни розміру докумен­та при:

а) друкуванні;

б) перегляді.

16. У разі необхідності редагування створених математичних ви­разів слід:

а) двічі клацнути на математичному виразі;

б) активізувати команди Вставка, Символ;

в) активізувати команди Вставка, Объект, Создание, Micro­soft Equation.

17.Для відновлення системного набору кнопок стандартних па­нелей інструментів необхідно:

а) виділити панель, активізувати кнопку Сбросу вікні Нас­тройка;

б) виділити зайві кнопки на панелі інструментів, утримуючи натиснутою клавішу Ctrl,активізувати клавішу Del.

18. Щоб створити заголовки у документі, необхідно:

а) виділити текст жирним шрифтом;

б) перейти у режим Структура,виділити потрібний текст, з допомогою кнопки панелі Структурапідвищити рівень;

в) активізувати команди Вставка, Название;

19.Для вилучення елемента з предметного покажчика слід:

а) виділити елемент у предметному покажчику і натиснути на кнопку Del;

б) виділити елемент у тексті, натиснути на кнопку Del;

в) виділити службові символи біля елемента і натиснути н кнопку Del.

20. Для вилучення складу стовпця необхідно:

а) виділити стовпець, активізувати команди Таблица, Удалить, Столбцы;

б) виділити стовпець і натиснути на клавішу Del;

в) активізувати команди Таблица, Удалить, Ячейки, Удалить весь столбец.

21.Назви об'єктів для списку ілюстрацій створюють так:

а) вводять назви з клавіатури;

б) активізують команди Вставка, Названиеі вибирають відповідну назву;

в) активізують команди Вставка, Объект.

22.Для створення заголовків у документі необхідно:

а) виділити текст жирним шрифтом;

б) виділити необхідний текст і змінити стиль на Заголовок 1;

в) активізувати команди Вставка, Название.

23.Щоб вилучити буквицю, використовують команди:

а) Формат, Буквица,кнопка Отмена;

б)Формат, Буквица,серед типів вибирають Нет.

                                   
Тест  
Відпо­відь б а б б а б а б б б а б а б  
         
Тест  
Відпо­відь б а а б в б б б б  

5.

Табличний процесор Microsoft Excel 2002

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 2001

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комбінації клавіш, які використовують у роботі з текстовим редактором Microsoft Word | Основні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.