Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Предмет, система і джерела екологічного права. Екологічні права і обов’язки громадян.

 

1. Предмет екологічного права та методи правового регулювання екологічних правовідносин.

2. Система екологічного права, основні принципи та джерела.

3. Поняття та види екологічних прав громадян.

4. Обов’язки громадян в галузі охорони довкілля.

 

Теми рефератів:

1. Поняття екології та екологічна обстановка в Україні.

2. Поняття екологічного права і етапи його становлення.

3. Право на безпечне навколишнє середовище.

4. Право на екологічну інформацію.

Методичні поради:

У процесі підготовки до семінарського заняття слід спочатку вивчити особливості і характер екологічних суспільних відносин, їх склад (земельні, водні, лісові та інші), етапи поступового формування екологічного права, дискусію з приводу предмету і методу, поняття та системи джерел екологічного права, основних положень Конституції України, які стосуються регулювання екологічних відносин; ретельно ознайомитись із Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», оскільки це основне джерело екологічного права; дати загальну характеристику інших законів і підзаконних актів, що регулюють екологічні відносини; назвати декілька міжнародно-правових норм (конвенцій, декларацій), які регулюють охорону навколишнього середовища.

Вивчаючи 2 і 3 питання семінарського заняття слід зазначити, що у сучасному законодавстві екологічні права і обов’язки громадян закріплені досить повно і чітко у відповідності з міжнародно-правовими актами та світовим досвідом. Проте, механізми їх реалізації на практиці потребують вдосконалення. Використовуючи рекомендовану літературу, Конституцію України та екологічне законодавство, зверніть увагу на такі права громадян як: право на екологічно безпечне навколишнє середовище, право на участь у прийнятті екологічно значущих рішень, право на інформацію, право на судовий захист та гарантії реалізації цих прав.

 

Список літератури і законодавства


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  7. V Обов’язки Ради
  8. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань
  12. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 22. Міжнародне співробітництво в галузі охорони навколишнього природного середовища. | Екологічне право / за ред. А. П. Гетьмана. – Х. : Право, 2013. – С. 3-22.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.