Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості джерела випромінювання

Для просвічування атомної пари використовують джерела безперервні, або лінійчатого спектру.

Здається, що джерелами випромінювання в ААС можуть бути всі джерела, що використовуються в спектрофотометрії тому, що атоми визначуваного елементу «вибирають» з потоку фотонів лише ті, які відповідають їх енергетичним переходам (резонансне випромінювання). Але на практиці джерела безперервного випромінювання мало придатні. Після проходження випромінювання через монохроматори ширина смуги випускання складає не менше ніж 0,5нм, тоді як ширина спектральної лінії складає 0,002-0,005нм. Якщо використовувати безперервне джерело випромінювання, то атоми речовини поглинуть лише невелику частину випромінювання, яке на них падає,і детектор не вловить різницю між випромінюванням джерела і випромінюванням, що пройшло через пробу. Таким чином, щоб поглинання атомами було помітним треба направляти на пробу випромінення з дуже вузьким інтервалом довжин хвиль. Тобто, необхідне випромінювання із однією довжиною хвилі, яке відповідає одному енергетичному переходу в атомі даної речовини. Таким ідеальним джерелом є лампа з порожнистим катодом. Вона являє собою скляний балон з кварцовим вікном, заповненим інертним газом. До аноду і катоду, які закріплені в балоні, прикладена велика напруга. Циліндр катоду виготовлений з того ж металу, який визначається, іноді циліндр покривають цим металом.

 

 

 


Під дією високовольтного розряду атоми інертного газу іонізуються, направляються до катоду і вибивають з нього атоми металу, які збуджуються і випускають випромінювання з характерним для металу лінійчастим спектром, це випромінювання направляється на полум'я (або графітову кювету) де знаходяться атоми визначуваного елементу, вони і поглинають резонансне випромінювання джерела. Таким чином, для визначення кожного елементу потрібна своя лампа з порожнистим катодом. Катод іноді готують із сплаву металів, це дозволяє визначати декілька елементів. Крім ламп з порожнистим катодом в ААС використовують безелектродні розрядні лампи, це кварцові трубки, в яких під низьким тиском запаяні пари металу.

Монохроматори

Для виділення аналітичних ліній і відділення їх від сусідніх ділянок спектру випускання джерела і від молекулярних смуг поглинання і від випускання атомізатора використовують призмові та дифракційні монохроматори і поліхроматори з фотоелектричною реєстрацією.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  7. Аграрне виробництво і його особливості
  8. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  9. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  10. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  11. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  12. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Атомізація проби | Величина абсорбції та пропускання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.