Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Анотація

 

1. Білявський Г. О. Основи екології: теорія та практикум : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Білявський, Л. І. Бутченко – К. : Лібра, 2004. – 368 с.

2. Ігнатюк О. А. Основні екологічні принципи та концепції: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. А. Ігнатюк – К. : НТУУ „КПІ”, 2006. – 268 с.

3.Гайнріх Д. Екологія dtv-Atlas : [довідкове видання] / Д. Гайнріх, М. Гергт – К.:Знання-Прес, 2001. – 288.


 

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Харківський національний університет внутрішніх справ

Навчально-науковий інститут заочного та дистанційного навчання

Факультет права, економіки, психології та інформаційних технологій

 

Кафедра економіки та фінансів

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ

КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ

«ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ»

Галузь знань 0304 «Право»

Спеціальність 7.03040101 «Правознавство»

Спеціалізація Господарсько-правова

Освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст

 

 

М. Харків

Анотація

Мета. Метою викладання навчальної дисципліни «Основи економічної безпеки» є формування нового понятійного апарату стосовно сучасної суті економічної безпеки, змісту економічної безпеки на національному рівні, галузевої та регіональної безпеки, економічної безпеки первинної економічної ланки (фірми) та особистої безпеки.Надатистудентам практичні навики в забезпеченні збереження матеріальних та інтелектуальних цінностей, боротьби з правопорушеннями, ефективному розслідуванні економічних злочинів тощо.

Завдання. Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи економічної безпеки» є набуття вміння визначати економічні загрози на всіх суспільних рівнях, оцінювати ступені їх небезпеки, вибирати засоби захисту від економічної небезпеки, знати принципи організації і функціонування служб економічної безпеки.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- теоретичні основи сутності економічної безпеки;

- економічні правопорушення і форми відповідальності;

- зміст економічної безпеки на національному рівні, галузевої та регіональної безпеки, економічної безпеки первинної економічної ланки (фірми);

- складові особистої економічної безпеки;

- принципи організації і функціонування служб економічної безпеки;

вміти:

- застосовувати знання для розв’язання типових і нетипових завдань із захисту від економічної небезпеки;

- виявляти загрози і небезпеки економічної діяльності суб’єктів суспільства;

- визначати критерії та показники економічної безпеки;

- передбачати розвиток чинників – носіїв економічної небезпеки;

- застосувати отримані знання щодо захисту економічних інтересів правовими засобами.

 


Читайте також:

  1. АНОТАЦІЯ
  2. АНОТАЦІЯ
  3. АНОТАЦІЯ
  4. Анотація
  5. Анотація
  6. Анотація теми
  7. Анотація теми
  8. Лекція 2: Програмна анотація
  9. Програмна анотація
  10. Програмна анотація
  11. Програмна анотація




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ЛЕКЦІЇ 7 | Програма навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.