Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






АНОТАЦІЯ

Міні-підручник з англійської мови

Для 2 класу

«ВЧИМОСЯ ЧИТАТИ»




ЗМІСТ

  Сторінка
І Анотація.
ІІ Основна частина.  
Вводний курс. Уроки 1-3 4-5
Шкільне життя. Уроки 4-32 5-34
Я, моя сім`я і друзі. Уроки 33-50 34-49
Свята та традиції. Уроки 51-61 50-61
Дозвілля. Уроки 62-72 61-76
Природа. Уроки 73-106 76-116
III Бібліографія.

 

АНОТАЦІЯ

Зміни в навчальному процесі висувають нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнтована на учня, і це викликає необхідність по новому підійти до проблеми формування навичок читання на початковому етапі.

Актуальність проблеми полягає в тому, щоб через упровадження сучасних методик сформувати в молодших школярів навички спілкування в усній та писемній формах. А так як читання іноземною мовою, як комунікативне уміння і засіб спілкування є важливим видом мовленнєвої діяльності, яке включає техніку читання і розуміння того, що читається, тому ведуча педагогічна ідея полягає в тому, щоб навчити учня початкової школи техніці читання на добре відомому лексичному матеріалі з елементами новизни. Сформувати в учнів зоро-графічні та слухомоторні зв’язки, які сприяють миттєвому впізнаванню і розумінню слів, співвідносити їх із значенням інших слів. Об’єднувати слова в синтагми, синтагми в речення та речення в більш смислові утворення.

Зміст і цінність мініпідручника «Вчимося читати» в тому, що підібрані матеріали відповідають програмі спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови. Весь лексичний та граматичний матеріал, автентичні тексти для читання охоплюють вивчення 5 тем: Я, моя сім`я і друзі; Шкільне життя; Свята та традиції; Дозвілля; Природа і розміщені у 106 уроках. У кожному уроці подаються вправи, які допомагають активізувати та закріпити вживання лексики, а також сформувати навички читання та контролювати розуміння прочитаного. Граматичні вправи охоплюють явища, призначені для активного засвоєння учнями у 2 класі. Вправи є комунікативно-спрямованими з опорами різних видів: змістові і смислові, словесні і зображальні ( текст, мікротекст, план, логіко- синтаксична схема). Вчитель може використовувати матеріал в найрізноманітніших формах ( парах, тріадах,невеликих групах, з усією групою). Мініпідручник призначений для навчання читанню учнів молодших класів. Може бути використаний вчителями початкових класів, учнями гімназій, загальноосвітніх шкіл, які самостійно вивчають англійську мову, як другу мову.

Мініпідручник «Вчимося читати» створено на основі методичної літератури і власного досвіду вчителя.

Урок 1


Читайте також:

  1. АНОТАЦІЯ
  2. Анотація
  3. АНОТАЦІЯ
  4. Анотація
  5. Анотація
  6. Анотація теми
  7. Анотація теми
  8. Лекція 2: Програмна анотація
  9. Програмна анотація
  10. Програмна анотація
  11. Програмна анотація




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ | Назвіть букви англійського алфавіту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.