Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміцнення здоров’я

У 2011/2012 н.р. педколектив ЗОШ №1 продовжив роботу в рамках школи сприяння здоров'ю. Головна мета цієї діяльності - формування позитивної діяльності учнів на здоровий та безпечний спосіб життя, профілактика шкідливих звичок.

Пріоритетні напрями роботи ЗОШ №1 як навчального закладу – Школи сприяння здоров'ю:

– діагностика та моніторинг стану здоров'я учнів, корекція неправильного виховання і ранніх аномалій розвитку особистості;

– збереження здоров'я учнів, організаційні та просвітницькі заходи, направлені на виховання установок на здоровий спосіб життя, попередження шкідливих звичок у дитячому колективі, підвищення культури здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу;

– робота учнівського самоврядування та волонтерів щодо оздоровлення виховного середовища, залучення батьків до роботи школи сприяння здоров'ю, підтримка постійних зв’язків з лікарями, працівниками соціальних служб.

Діяльність всіх учасників навчально-виховного процесу здійснювалось на основі сучасної превентивної парадигми навчального закладу, що ставить за мету навчання дітей з раннього віку навичкам відповідальності за власне життя і здоров'я.

У школі розроблена та діє програма «Здоров’я учнів – здоров’я нації». Вся робота педколектву була підпорядкована цій програмі Основним завданням формування ціннісного ставлення до себе є виховання особистості, яка вміє обирати та вести здоровий спосіб життя, має активну життєву позицію. Для реалізації цього завдання було проведено такі види діяльності: парад олімпійців, веселі старти для 1-4 класів, змагання з футболу та баскетболу, олімпійські уроки та тематичні класні години, акції «За здоровий спосіб життя», змагання за програмою Малі олімпійські ігри для 3-8 класів, їх переможцями стали учні 4-в, 7-б класів.

 


Читайте також:

  1. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  2. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  3. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  4. Видатки установ охорони здоров’я, їх класифікація та планування
  5. Види бюджетних установ охорони здоров’я
  6. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  7. Вплив геохімічних та геофізичних чинників біосфери на здоров’я людини
  8. ВПЛИВ ЕКЗАМЕНІВ НА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
  9. Вплив освітлення на здоров’я та працездатність людини.
  10. Вплив суспільної дійсності на психічне здоров’я особистості
  11. Впровадження медико-психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей в контексті реалізації здоров’язберігаючої функції ДНЗ.
  12. Вступ. Здоров’я як проблема. Здоров’я - основне поняття




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічна підтримка та адаптація | Організація медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.