Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклади рішення завдань

Рішення завдання і. Аптеки можуть класифікуватися за такими основними прин­ципами: формою власності, ринковою ланковістю фірми-засновника, відомчою належ­ністю.

Класифікація аптек ІЧ-регіону

№ з/п Назва аптеки Повна назва аптеки Форма власності Ринкова ланковість фірми-засновника Відомча належність
Аптека ПІ І"Поступ" Аптека приватного підприємства "Поступ" Приватна Роздрібна фірма МОЗ України
Аптека ТзОВ "Левада" Аптека товариства з об­меженою відповідальніс­тю "Левада" Колективна Оптова фірма МОЗ України

 

№ з/п Назва аптеки Повна назва аптеки Форма власності Ринкова ланковість фірми-засновника Відомча належність
Аптека КП Ліки" Аптека комунального підприємства "Ліки" Комунальна Роздрібна фірма МОЗ України
Аптека № 23ДАК "Ліки України" Аптека № 23державної акціонерної компанії "Ліки України" Державна Оптова фірма МОЗ України
КП "МЛА № 222" Комунальне підприємство "Міжлікарняна аптека іЧо 222" Комунальна Роздрібна фірма МОЗ України
Фірмова аптека АТ "ХФЗ "Альфа-фармація" Фірмова аптека акціонерного товариства "Хіміко-фармацевтичний завод "Альфа-фармація" Колективна Виробнича фірма МОЗ України
Аптека № 13ДП "Трансфармація" Аптека № 13державного підприємства "Трансфармація" Державна Оптова фірма Міністерство транспорту України
Аптека № 8 АТ "БіоФарма" Аптека № 8 акціонерного товариства " БіоФарма" Колективна Роздрібна фірма МОЗ України
Аптека ПП "Фарма-2000"та іноземного фармацевтичного виробника "Онікс"* Аптека приватного підприємства "Фарма-2000"та іноземного фармацевтичного виробника "Онікс" Приватна Роздрібна фірма МОЗ України
Аптека військового госпіталю № 1021 Аптека військового госпіталю № 1021 Державна Бюджетна установа Міністерство оборони України

Примітка: * - одночасно є аптекою-ліцензіатом, тобто аптека для залучення відвіду­вачів на договірних засадах використовує товарну марку іноземного фармацевтичного виробника "Онікс".

Рішення завдання 2.Для порівняльної характеристики аптечних мереж використа­ємо показник ширини їх розвитку, який визначають за формулою:

Wen. = (qc - 1) + 0,75qs + 0,5qk,

де Wen. - показник ширини розвитку аптечної мережі,

qc, qs та qk - кількість аптек, аптечних пунктів і аптечних кіосків у мережі, 1, 0,75 і 0,5 - питома вага кожного учасника мережі.

13. Проведіть класифікацію аптечних приміщень:


Тип приміщень

1 - виробничі приміщення;

2 - службово-побутові приміщення

 

їх перелік

а) кокторій;

б) кімната занять з персоналом;

в) бухгалтерія;

г) матеріальна кімната;

д) дистиляційна;

е) гардеробна;

ж) фасувальна;

к)вбиральня.



Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  5. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  6. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  7. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  8. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  9. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  10. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  11. Варіанти завдань до аркушів № 4 і № 5 КР-2
  12. Варіанти завдань до виконання аркуша №4 КР-3




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фармацевтичне обслуговування і принципи належної фармацевтичної практики | Підберіть правильні відповіді:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.