МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Предмет і мета науки30. По материалам статистического ежегодника дайте основные характеристики показателей внешней торговли Беларуси. 31. По материалам статистического ежегодника определите основных внешнеторговых партнеров Беларуси: а) в экспорте товаров и услуг; б) в импорте товаров и услуг.
Тема 1. Предмет, мета і завдання курсу
1. Предмет і мета науки. 2. Продуктивні сили як невід’ємна складова розвитку економіки. 3. Завдання курсу на сучасному етапі соціально-економічного розвитку країни. 4. Теорії і концепції розміщення продуктивних сил.
Предмет і мета науки Як галузь економічної науки регіональна економіка ґрунтується на загальних економічних законах, які зводяться до територіального поділу праці, спеціалізації регіонів і раціонального використання всіх видів ресурсів та охорони навколишнього середовища. Предметом науки регіональна економіка є вивченням закономірностей і принципів територіальної організації виробництва у розрізі регіонів країни, ефективності галузей народного господарства на різних рівнях — населений пункт, адміністративний район, область чи Автономна республіка Крим та країна в цілому. Об’єктами вивчення цього предмету виступають наявний виробничий, природо-ресурсний, людський та матеріально-технічний потенціали, соціальна інфраструктура та господарський комплекс України. Метою науки є формування знань щодо теоретичних і практичних засад територіальної організації продуктивних сил України, сучасного стану регіонального розвитку економіки та про територіальну і галузеву структуру господарського комплексу, а також об’єктивну необхідність раціонального використання всіх видів ресурсів і охорони навколишнього середовища. Місце курсу в системі наукових дисциплін, його зв'язки з іншими науками Кожний фахівець, який має відношення до економічного розвитку певних господарських суб'єктів, неодмінно стикається з сукупністю умов та факторів, характерних для відповідної території (регіону, району). Уміння визначити і врахувати ці умови і фактори фахівцем-економістом у своїй професійній діяльності, обґрунтовує доцільність вивчення такої дисципліни, як регіональна економіка. Регіональна економіка - галузь економічної науки, що вивчає специфічні просторові аспекти прояву дії економічних законів. Територіальну модифікацію економічних законів можна розглядати як закономірності розвитку економіки регіонів та розміщення продуктивних сил. РЕ - це комплексна економічна дисципліна, що базується на результатах інших наук: математики, макроекономіки, мікроекономіки, економіки підприємства, регіоналістики, тощо. За змістом вона є близькою до соціально-економічної географії та розміщення продуктивних сил. Неправомірно вважати РЕ складовою частиною будь-якої науки. Всі проблеми пов'язані з РЕ повинні розв'язуватися різними науками. Багато з них є суто економічними як, наприклад, оцінка економічної ефективності ресурсної бази, використання трудових ресурсів, виробничого потенціалу та ін. Цілий ряд проблем розв'язують такі науки як соціально-економічна географія та регіоналістика. До їх вирішення залучаються також кібернетика, соціологія і навіть окремі технічні науки. Все це є правомірним у наш час, коли інтеграція наукових досліджень у важливих проблемних напрямках є закономірним явищем. Адже об'єкт дослідження може бути спільним для багатьох наук, а предмети вивчення, як правило, різні.
Читайте також:
|
||||||||
|