МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 10. Художньо-публіцистичні жанри. Зарисовка. Есе. – 4 год.1. Які характерні ознаки зарисовки? Чому зарисовку називають «малою формою» нарису? 2. Дайте характеристику різновидам зарисовки: етюди про природу, портретні зарисовки, публіцистичні зарисовки. 3. Назвіть характерні особливості роботи над зарисовкою. 4. Яке призначення есе у сучасній журналістиці? 5. Різновиди есе: філософські, літературно-критичні, історичні, художні, художньо-публіцистичні, духовно-релігійні. 6. Які художньо-стильові особливості есе як жанру інтелектуальної публіцистики? 7. Назвіть відомих українських письменників-есеїстів та проаналізуйте їхню творчість. Завдання для самостійної роботи студентів. – 1 год. Підготовка портфоліо. Дібрати з газет та журналів різновиди зарисовки, есе. Контрольні запитання та завдання 1. Чому зникають зі сторінок друкованих мас-медіа колись такий популярний жанр, як зарисовка? 2. Чому літературний жанр есе дедалі активніше використовується в журналістиці? Добре це чи погано? 3. Чи повинен есеїст бути письменником?
Рекомендована література: 1. Глушко О. К. Художня публіцистика: європейські традиції і сучасність: монографія / О. К. Глушко. – К.: Арістей, 2010. – 192 с. 2. Григораш Д. С. Журналістика у термінах і виразах / Д. С. Григораш. – Львів: Вид. об’єд. «Вища школа», Львів. – 296 с. 3. Гриценко О. М. Основи теорії міжнародної журналістики / О. М. Гриценко, В. І. Шкляр – К.: ВПЦ «Київський університет», 2002. – 304 с. 4. Журналістський фах: газетно-журнальне виробництво: навч. посіб. / Т. О. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред. В. В. Різуна. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 352 с. 5. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: підручник / В. Й. Здоровега. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2004. – 268 с. 6. Михайлин І. Л. Основи журналістики: підручник / І. Л. Михайлин. – К.: ЦУЛ, 2003. – 284 с. 7. Мельник Г. С. Основы творческой деятельности журналиста / Г. С. Мельник, А. Н. Тепляшина. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»). 8. Прилюк Д. М. Теорія і практика журналістської творчості: проблеми майстерності / Д. М. Прилюк. – К.: Вища школа, 1983. – 280 с. 9. Тертычный А. А. Жанры периодической печати: учеб. пособ. / А. А. Тертычный. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 312 с.
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 11. Художньо-публіцистичні жанри. Нарис. – 6 год.
1. Чому нарис відноситься до жанру художньої публіцистики? 2. Дайте характеристику різновидам нарису. Різновиди нарису: портретний нарис, проблемний нарис, подорожній нарис. 3. Чим характерна композиція нарису? Вибір теми, вивчення матеріалу. 4. Зображення образу у нарисі. 5. Яка роль факту, деталі, вимислу, домислу у нарисі? 6. Якими засобами замальовується характер у нарисі? 7. Конфлікт у нарисі: його природа. 8. Технологія підготовки нарисів до друку.
Завдання для самостійної роботи студентів. – 1 год. Підготовка портфоліо. Дібрати з газет та журналів різновиди нарису. Контрольні запитання та завдання 1. Чому зникають зі сторінок друкованих мас-медіа колись такий популярний жанр, як нарис? 2. Чому різні школи журналістики подають не єдину класифікацію різновидів нарисів? 3. Чи повинен нарисовець бути письменником? Рекомендована література: 1. Глушко О. К. Художня публіцистика: європейські традиції і сучасність: монографія / О. К. Глушко. – К.: Арістей, 2010. – 192 с. 2. Григораш Д. С. Журналістика у термінах і виразах / Д. С. Григораш. – Львів: Вид. об’єд. «Вища школа», Львів. – 296 с. 3. Гриценко О. М. Основи теорії міжнародної журналістики / О. М. Гриценко, В. І. Шкляр – К.: ВПЦ «Київський університет», 2002. – 304 с. 4. Журналістський фах: газетно-журнальне виробництво: навч. посіб. / Т. О. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред. В. В. Різуна. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 352 с. 5. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: підручник / В. Й. Здоровега. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2004. – 268 с. 6. Михайлин І. Л. Основи журналістики: підручник / І. Л. Михайлин. – К.: ЦУЛ, 2003. – 284 с. 7. Мельник Г. С. Основы творческой деятельности журналиста / Г. С. Мельник, А. Н. Тепляшина. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»). 8. Прилюк Д. М. Теорія і практика журналістської творчості: проблеми майстерності / Д. М. Прилюк. – К.: Вища школа, 1983. – 280 с. 9. Тертычный А. А. Жанры периодической печати: учеб. пособ. / А. А. Тертычный. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 312 с.
Читайте також:
|
||||||||
|