МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пісня «Чунга-чанга» (І куплет).
Типологическое мышление останавливает дальнейшее познание. Подведение под тип дает знание не о самой личности, а о соответствии ее определенной типологии. Мы не можем узнать о человеке ничего сверх того, что заложено в саму типологию. Все типологии, по словам одного из основоположников психологии личности Г. Олпорта, устанавливают границы там, где нет границ. Отнесение человека к определенному типу является, по мнению Д. Леонтьева,является не познанием человека как такового, а познанием того, как он соотносится с какими-то нашими задачами. Итак, отнесение человека к какому-то определенному типу не является познанием человека. Но было бы неверным сказать, что это вредно, не нужно и т.д. Оно дает ответ на какие-то конкретные практические вопросы. Если типология и ярлыки абстрагируют какой-то отдельный сегмент личности, то противоположный путь, ведущий ближе к истинному познанию – это путь познания личности в разных гранях, разных аспектах и проявлениях, не сводя ее к какому то одному обозначению.
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ДИТИНИ Мета:узагальнити знання дітей про їхні права та обов'язки; формувати правову свідомість; виховувати почуття власної гідності, пошану до законів України, уміння користуватися своїми правами; розвивати активну життєву позицію. Обладнання:чарівна скринька, ілюстрації до казок, дитячі малюнки на тему прав дитини, кросворд, призи за кращі малюнки. 1 вчитель.У мене в руках чарівна скринька, у ній – най-цінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його по-бачити, може зазирнути, але поки що не розповідати, кого він там побачив, аж доти, доки всі найцікавіші й найсміливіші не зазирнуть на дно скриньки. (Діти по черзі заглядають у скриньку і посміхаються) - То кого ви побачили в чарівній скриньці? (Діти називають себе, бо на дні скриньки - дзеркало). - Так, ви побачили в чарівному дзеркалі кожен себе. Людина найцінніший скарб. Кожен з нас – осо-бистість, і саме такої людини, як ви, більше на цій землі немає і не буде.
1 учень: Ти знаєш, що ти - людина? Ти знаєш про це, чи ні? Усмішка твоя - єдина, Очі твої - одні. 2 учень: Більше тебе не буде, Завтра на цій землі. Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди – Добрі, ласкаві і злі. 3учень: Сьогодні усе для тебе: Озера, гаї, степи. І жити спішити треба – Кохати спішити треба Гляди ж, не проспи. Бо ти на землі - людина І хочеш того, чи ні – Усмішка твоя - єдина. Мука твоя - єдина, Очі твої - одні. 2 вчитель: Пройде не одне тисячоліття, поки людство зро-зуміє цю істину. От же, наша виховна година буде присвячена правам та обов'язкам дитини. А що ж таке «право»?
Права дитини - це певні можливості, які треба вам, дітям, (до вісімнадцяти років) для того, щоб жити і дорослішати. Тобто те, що ви можете робити і в чому вам не можуть відмовити для того, щоб подорослішати і вести повноцінне життя.
3 вчитель: У різні епохи неоднаково дивилися на виховання і догляд за дітьми. Раніше діти не мали іграшок, свого дитячого одягу. І тільки триста років тому на дітей починають звертати увагу, шиють дитячий одяг, створюють дитячі книги, дитячі пісні та музику. У 1959 році було прийнято Декларацію прав дитини. У 1989 році всі прогресивні країни світу, у тому числі і наша Україна, підписали Конвенцію прав дитини. У 1991 році в Україні був прийнятий Закон про охорону дитинства. Що означають слова «Декларація» та «Конвенція» роз кажуть діти. 3 учень:Декларація - це документ у якому викладено важли- ві правила, обов'язки для всіх людей. 4 учень: Конвенція - це міжнародний договір.
2 вчитель:А зараз ознайомимось з деякими статтями конвенції. 1 учень:Ми маємо право - говорить закон - На добрий спочинок, на втіхи та сон. Бо що за дитинство без ігор веселих, Без яблук, гостинців і без каруселі. Це право дітей на відпочинок. 2 учень:На цьому малюнку вибачити дітей, які граються на ди- тячому майданчику, вони сміються, всі веселі, не обража- ють один одного, живуть дружно, гарно відпочивають. 8 учень:Якщо в нас багато вільного часу, ми вирушаємо в похід.
Пісня «Вместе весело шагать по просторам» (1 куплет) Вместе весело шагать по просторам, По просторам, по просторам! И, конечно, припевать лучше хором, Лучше хором, лучше хором. 3 учень: Дзвенить дзвінок веселий, Дітей скликає в клас. Відкриті двері школи Тепер завжди для нас. У школі всіх навчають і писати, і читати, танцювати і співати.
Дитина має право на освіту.
10 учень: Іде урок. Діти працюють. Вони уважно слухають учителя. Кожен пам'ятає: ми маємо право на освіту, і наш обов'язок - старанно учитися.
11 учень: Діти мають право на інформацію. Я намалював бібліотеку. Тут багато цікавих книг. Я і мої друзі маємо право користуватися книгами, журналами, газетами, які є в бібліотеці.
Пісня «Чему учат в школе» (1 куплет)
Буквы разные писать Тонким перышком в тетрадь Учат в школе, учат в школе, учат в школе. Вичитать и умножать, Малышей не обижать Учат в школе, учат в школе, учат в школе. 4 учень: Ми маємо право на розвиток творчих здібностей. Я намалював спортивний зал школи: ось баскетбольний щит. Я маю право відвідувати спортзал, тренуватись. 4 учень: На малюнку два хлопчики, які грають у шахи. Це я і мій товариш.Ми члени шахового гуртка,маємо право бра- ти участь у різних конкурсах. 6 учень: Ви бачите дітей з ляльками. Це наш ляльковий театр. Ми готуємось до лялькової вистави. Маємо право на розвиток творчих здібностей.
Танець
7 учень: Добрий доктор Айболить. Він питає: «Що болить?» Усіх діток він лікує, Щастя, радість їм дарує.
Діти мають право на охорону здоров'я. Цим правом корис-тується кожний із нас.
16 учень: Я намалювала лікаря, який допомагає нам, коли ми захворіємо. Нам боязно іти до нього, але ми його любимо. 1учень: У Конвенції прав дитини записано, що дитина має право на свободу совісті. Я намалювала церкву і дівчинку з свічкою. Діти мають право сповідувати якусь релігію, або ж не сповідувати ніякої. 7учень:Я намалювала маму з немовлям. Дитина має право на життя. А ще на батьківське піклування.
Пісня «Мамонтёнка» (1 куплет) По синему морю к зеленой земле Плыву я на белом своем корабле, На белом своем корабле, На белом своем корабле.
Меня не пугают ни волны, ни ветер! Плыву я к единственной маме на свете! Плыву я сквозь волны и ветер К единственной маме на свете! 2раза 8 учень: Порушено право: ніхто не має права знущатися над дітьми. 9 учень: Всі діти рівні у правах. Я намалював чорноброву українку, голубооку росіянку, смуглявого таджика, бо всі діти рівні в правах незалежно від походження.
Пісня «Чунга-чанга» (І куплет). Чунга-чанга - синий небосвод, Чунга-чанга - лето круглый год. Чунга-чанга - весело живем, Чунга-чанга - песенку поем. Пр. Чудо остров, чудо остров. Жить на нем легко и просто, Жить на нем легко и просто, Чунга-чанга!
Наше счастье постоянно, Жуй кокосы, ешь бананы, Жуй кокосы, ешь бананы, Чунга-чанга!
1 вчитель: А зараз ми з вами будемо в ролі суддів. 12- 3 якої казки ілюстрація? («Колобок»). - Яке право Колобка порушено у казці? (право на життя). 13- Згадаймо казку «Бридке каченя» . Яке право бридкого каченяти було порушено? (всі рівні у правах). 14- Які права Попелюшки порушувала мачуха? (право на відпочинок).
2 вчитель: Давайте розгадаємо кросворд і дізнаємось ключове слово нашого заходу. 1. - Яким правом дитини ви користуєтесь після того, як провчитеся навчальну чверть? (відпочинок) 2.- Яким правом ви користуєтесь, коли йдете у бібліотеку? (Інформація) 3.- Що означає цей знак? (Піклування) 17Виконується пісня «На прививку третий класс».
На прививку третий класс,третий класс, третий класс Вы слыхали - это нас, это нас, это нас. Я уколов не боюсь, если надо уколюсь, Если надо уколюсь. - Яким правом скористуються діти? (Здоров'я) 18- Назвіть право дитини, яким ви користуєтесь кожен день. (Освіта). 6. - Так яке ключове слово нашого заходу? (Право). Але права нерозривно пов'язані з обов'язками. А що таке обов'язок? Обов'язок, діти, це те, що ви повинні робити, щоб бути корисними собі та оточуючим. А зараз діти назвуть свої обов'язки. 18учень: Наш обов'язок - старанно вчитися. 19учень: Берегти природу, пам'ятки культури. 20учень: Берегти шкільне майно. 21учень: Дотримуватись моральних норм поведінки. 22учень: Дотримуватись правил особистої гігієни. 23учень: Дотримуватись правил дорожнього руху.
2 учитель: На цьому наш огляд статей Конвенції про права дитини завершено. Тож розкажіть усім: дорослим і малюкам, друзям і батькам про права дитини. А зараз будуть нагороджені автори малюнків.
Література: 1. Курс «Я і Україна»: цікава дидактика. В.Л.Бутрім Харків, видавнича група «Основа» 2004р. 2. Практика виховання у початковій школі: сценарії, розробки уроків, дидактичний матеріал. Н.О.Уколова Харків, видавнича група «Основа» 2004р. 3. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи. О.В.Стребна, А.О.Соценко Харків, видавнича група «Основа» 2006р. 4Проектна діяльність в початковій школі. Н.О.Додусенко, І.В.Нетужилова Харків, «Основа» 1010. 5 Інноваційні технології в початковій школі. В.П.Телячук, О.В.Лесіна Харків, «Основа» ПП «Тріада+»2007р. 6. Творчі завдання для учнів початкових класів. Укладачі: Н.О.Капінус, І.Ф.Андросова, О.М.Баранова Харків, «Основа» 2004. 7. Природознай (матеріали для організації роботи з учнями молодших класів) Л.І.Слива, Н.І.Романцева Харків, «Торсінг» 2002. 8. Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технології розвитку критичного мислення. Укладачі: Н.М.Седова, Г.О.Ярош Харків «Основа» 2004. 9. Сценарії свят в початковій школі 1 – 4кл. укладач: О.І.Фролова Харків, «Торсінг» 2005. 10. Природознавство для початковах класів. О.О.Форощук, Н.Є.Форощук Київ «А.С.К.» 2002. 11. Через комунікацію до пізнання. Відкритий урок, Початкова школа, випуск 1-2 Київ, видавництво «Плеяди» 2005. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|