Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МОДУЛЬ 2

Опрацювати вивчений матеріал стр. 29-33, вивчити дати.


 

  1.                              
4.                                
                5. 3.                
                                 
2.                                
                                 
                                 
                                 
                                 

1. Народ, що заснував Ольвію.

2. Ці племена вторглися в Північне Причорномор*я в І-й половині ІХ-VІІ ст. до н.е., про них згадував Геродот в поемах «Іліада» та «Одісея».

3. Пам*ятка про цей народ залишилася на території нашого краю, біля села Ковалівка.

4. Цей народ створив культуру, яка проіснувала протягом двох тисячоліть(ІV – ІІІ тис до н.е.)

5. Про походження цього народу є легенда, за якою першим представником його був Тартігай.

 

Економіка праці та соціально-трудові відносини

Всего часов в том числе

лекций 36 часов

 

МОДУЛЬ 1.

Змістовий модуль 1 Теоретичні аспекти праці та трудових ресурсів

Тема 1. Праця як сфера життєдіяльності2 години

1. «Праця» як сфера життєдіяльності, об’єкт і предмет ЕПСТВ.

2. Сутність і характер «праці», фактори розвитку.

3. Соціально-економічний розвиток економічної думки.

4. Задоволеність працею та її функції.

Тема 2. Трудові ресурси та трудовий потенціал суспільства2 години

1.Характеристика населення, кількісні та якісні показники.

2.Сутність трудових ресурсів, їх структура та показники.

3. Поняття, структура і показники трудового потенціалу.

4.Відтворення трудових ресурсів.

5.Суть, види, форми і причини міграції.

6. Показники природного і механічного руху населення.

Змістовий модуль 2 Особливості організації праці та оцінка ефективності праці на підприємстві

Тема 3 Організація та нормування праці6 години

1. Зміст і завдання організації праці.

2. Поділ і кооперація праці.

3. Трудовий (виробничий) процес.

4. Умови і режими праці.

5. Робочий час, його склад і структура. Простої і перерви.

6. Методи вивчення змісту праці і затрат робочого часу.

7. Нормування праці, види норм. Види нормативів праці.

8. Диференціація та перегляд норм витрат праці.

Тема 4. Продуктивність та ефективність праці2 години

1. Продуктивність праці: сутність і значення.

2. Показники і методи вимірювання продуктивності праці.

3. Фактори та резерви росту продуктивності праці.

4. Розрахунок потреби підприємства в робочій силі.

5. Планування продуктивності праці на підприємстві.

МОДУЛЬ 2

Змістовий модуль 3. Теоретичні аспекти ринку праці та особливості оплати праці на підприємстві

 

Тема 5. Ринок праці та його регулювання4 годин

 

1. Сутність та умови формування ринку праці

2. Елементи ринку праці

3. Структурна класифікація та сегментація, функції ринку праці

4. Гнучкість та жорсткість ринку праці

5. Функції ринку праці

6. Досвід регулювання РП країн світу

7. Особливості ринку праці в Україні

 

Тема 6. Вартість робочої сили та політика доходів населення -2 години

 

1. Вартість робочої сили, чинники, що її визначають.

2. Види доходів населення.

3. Структура витрат населення. Диференціація доходів (витрат населення).

4. Рівень життя, система соціальних гарантій, захисту і підтримки населення.

Тема 7 . Заробітна плата та її регулювання на підприємстві4годин

1.Сутність, функції та принципи заробітної плати.

2.Форми і системи оплати праці.

3.Склад та структура фонду заробітної плати на підприємстві.

4.Рівні регулювання заробітної плати.

5. Визначення фонду заробітної плати на підприємстві.

 

 

Тема 8 Системы индивидуального и группового вознаграждения, применяемые в условиях рыночной экономики-4 години

План

1. Системы индивидуальной оплаты труда.

2. Системы групповой оплаты труда.

3. Западные системы участия работников в прибылях и создания рабочей собственности.

4. Системы распределения прибыли.

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. З урахуванням вимог модульно-рейтингової системи навчання студентів
  6. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  7. За кредитно-модульною системою
  8. ЗАВДАННЯ ДЛЯ БЛОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
  9. ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  12. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу




Переглядів: 699

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. | Ход урока

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.