МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перелік рекомендованої літератури
Основна: 1. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000.- 464 с. 2. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание. / Пер.с анг. – М.: «Вильямс», 2002. - 960 с. 3. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К.; М.; СПб.: Видавн.дім «Вілльямс», 1998. - 262 с. 4. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования. – СПб.: Питер, 2000. - 749 с. Додаткова: 5. Закон Укpаїни пpо внесення змiн i доповнень до статтi 23 Закону Укpаїни “Пpо захист пpав споживачiв”: Постанова Веpховної Ради Укpаїни вiд 20 чеpвня 1995 p. // Вiдомостi Веpховної Ради Укpаїни № 23, 6 чеpвня 1995 p. 6. Пpо захист пpав споживачiв: Закон Укpаїни, пpийнятий Веpховною Радою Укpаїни 12 тpавня 1991 p. // Голос Укpаїни. 1991, 8 чеpвня, № 110. 7. Пpо захист споживчого pинку Укpаїни: Закон Укpаїни, пpийнятий Веpховною Радою Укpаїни 25 червня 1991р. 8. Алешина И.В. Поведение потребителей. – М.: Фаир-Пресс, 1999. - 407с. 9. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учеб. для вузов / Под общ. ред. Г.Л. Багиева. – М.: ОАО «Экономика», 1999. - 703с. 10. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учеб. пособие. - М.: Финансы и статистика, 2001.-320 с. 11. Березин И. Маркетинг и исследования рынков. - М.: Русская деловая дитература, 1999.-416 с. 12. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навчально-методичний посібник. - К.: КНЕУ, 2001.-119 с. 13. Директиви та керівництва ESOMAR /Українська асоціація маркетингу. Упоряд. А.Ф.Павленко, І.В.Лілик. - К.: Демос Сервіс, 2003. -177с. 14. Докторов Б.З., Фирсов Б.М. О надежности измерения в социологическом исследовании. - М.: Наука, 1979. -128 с. 15. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч.посіб. – К. : ’’Знання’’, КОО, 2001. - 215 с. 16. Маркетинговые исследования: Сб.статей. /Под общ. Ред. Е.В.Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. - 352с. 17. Одинец В.П., Таpасевич В.М. и дp. Эластичность и ее использование в ценообpазовании спpоса: Учебное пособие. — Л.: Издательство ЛФЗИ, 1990. -64 с. 18. Энджел Д., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей: Пер.с англ. – СПб.: Питер, 2000. - 512 с. 19. Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Методы и технологии. - Днепропетровск, Арт-Пресс, 1998. -136 с. 20. Четыркин Е.М. Финансовые вычисления по внешнеэкономической деятельности. – М.: Финансы и статистика, 1991. - 465с. 21. Ядов В.А. Социологическое исследование: методология, практика, методы.- Самара: Самарский дом, 1995. - 329 с.
Читайте також:
|
||||||||
|