Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перелік рекомендованої літератури

Основна:

1. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000.- 464 с.

2. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание. / Пер.с анг. – М.: «Вильямс», 2002. - 960 с.

3. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К.; М.; СПб.: Видавн.дім «Вілльямс», 1998. - 262 с.

4. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования. – СПб.: Питер, 2000. - 749 с.

Додаткова:

5. Закон Укpаїни пpо внесення змiн i доповнень до статтi 23 Закону Укpаїни “Пpо захист пpав споживачiв”: Постанова Веpховної Ради Укpаїни вiд 20 чеpвня 1995 p. // Вiдомостi Веpховної Ради Укpаїни № 23, 6 чеpвня 1995 p.

6. Пpо захист пpав споживачiв: Закон Укpаїни, пpийнятий Веpховною Радою Укpаїни 12 тpавня 1991 p. // Голос Укpаїни. 1991, 8 чеpвня, № 110.

7. Пpо захист споживчого pинку Укpаїни: Закон Укpаїни, пpийнятий Веpховною Радою Укpаїни 25 червня 1991р.

8. Алешина И.В. Поведение потребителей. – М.: Фаир-Пресс, 1999. - 407с.

9. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учеб. для вузов / Под общ. ред. Г.Л. Багиева. – М.: ОАО «Экономика», 1999. - 703с.

10. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учеб. пособие. - М.: Финансы и статистика, 2001.-320 с.

11. Березин И. Маркетинг и исследования рынков. - М.: Русская деловая дитература, 1999.-416 с.

12. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навчально-методичний посібник. - К.: КНЕУ, 2001.-119 с.

13. Директиви та керівництва ESOMAR /Українська асоціація маркетингу. Упоряд. А.Ф.Павленко, І.В.Лілик. - К.: Демос Сервіс, 2003. -177с.

14. Докторов Б.З., Фирсов Б.М. О надежности измерения в социологическом исследовании. - М.: Наука, 1979. -128 с.

15. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч.посіб. – К. : ’’Знання’’, КОО, 2001. - 215 с.

16. Маркетинговые исследования: Сб.статей. /Под общ. Ред. Е.В.Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. - 352с.

17. Одинец В.П., Таpасевич В.М. и дp. Эластичность и ее использование в ценообpазовании спpоса: Учебное пособие. — Л.: Издательство ЛФЗИ, 1990. -64 с.

18. Энджел Д., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей: Пер.с англ. – СПб.: Питер, 2000. - 512 с.

19. Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Методы и технологии. - Днепропетровск, Арт-Пресс, 1998. -136 с.

20. Четыркин Е.М. Финансовые вычисления по внешнеэкономической деятельности. – М.: Финансы и статистика, 1991. - 465с.

21. Ядов В.А. Социологическое исследование: методология, практика, методы.- Самара: Самарский дом, 1995. - 329 с.

 

 


Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  3. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  4. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  5. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  6. Вивчення нормативних джерел та літератури
  7. Визначення переліку відходів, виходячи з матеріально – сировинного балансу
  8. Вимоги до бібліографічного опису наукової літератури
  9. Виникнення куртуазної літератури.
  10. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  11. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  12. Віднімання переліків




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи сегментації | З ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.